هنگامه اخوان، محمدعلی بهمنی و داود آزاد، داور هزارصدا

سام بورنگ

رسانه نوا – جمعه این هفته، پنجمین برنامه هزار صدا در بخش کلاسیک ایرانی، برای انتخاب دو گروه برگزیده بهار و تابستان ۹۵ برگزار می‌شود.

در این برنامه که ساعت ۱۵ جمعه ۹ مهرماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران آغاز می‌شود، استادان محمدعلی بهمنی به عنوان کارشناس شعر، هنگامه اخوان به عنوان کارشناس آواز و داود آزاد به عنوان کارشناس موسیقی به بررسی اجراهای چهار گروه موسیقی حلقه، بیداد، ادیب و ابریشم خواهند نشست و از بین این چهار گروه، دو گروه را برای مرحله فینال انتخاب می‌کنند. در چهار برنامه برگزار شده هزارصدا در بهار و تابستان، مجیددرخشانی، عبدالحسین مختاباد و محمدعلی بهمنی در اولین برنامه، کیوان ساکت، سالارعقیلی و افشین یداللهی در دومین برنامه، فریدون شهبازیان، حمیدرضا نوربخش و سیدعباس سجادی در سومین برنامه و کریم صالح عظیمی، داود آزاد و اسماعیل امینی در چهارمین برنامه این چهارگروه را برگزیده‌اند.

بنابر اعلام آرش نصیری مدیر و مجری این برنامه، هزارصدا در پاییز و زمستان هم ادامه خواهد یافت و چهار گروه برگزیده در  چهار برنامه بعدی هم، در نیمه نهایی بعدی به رقابت خواهند پرداخت و با انتخاب دو گروه دیگر از آن چهار گروه، فینال سال ۹۵  بین دو گروه برگزیده بهار و تابستان و دو گروه برگزیده پاییز و زمستان برگزار خواهد شد و گروه قهرمان به جامعه موسیقی معرفی خواهد شد. نصیری همچنین اعلام کرد برای دو گروه برگزیده روز جمعه جایزهای نیز در نظر گرفته شده است که در ابتدای آن برنامه به اطلاع همگان خواهد رسید.

همچنین در این برنامه فاضل جمشیدی با همراهی سنتور حسین پرینا و تنبک پژمان پرنیا قطعاتی را برای حاضران اجرا خواهند کرد. پرنیا و جمشیدی که آلبومی را نیز در دست انتشار دارند، اخیرا کنسرتهایی را در شهرستانها برگزار کرده‌اند.

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی