آلبوم «باید از تو سفر کنم» به آهنگسازی بهزاد عبدی منتشر شد

باید از تو سفر کنم
سام بورنگ

رسانه نوا – آلبوم «باید از تو سفر کنم» با آهنگسازی بهزاد عبدی و روایت فرخ نعمتی منتشر شد.

به گزارش رسانه نوا، موسسه راوی آلبوم «باید از تو سفر کنم» را با اشعار یاسمین احمدی، آهنگسازی بهزاد عبدی و روایت فرخ نعمتی روانه بازار کرد.

این آلبوم شامل ۲۱ شیار (تراک) برگرفته از اشعار تغزلی یاسمین احمدی است که پیش‌تر کتاب‌هایی با عناوین ِ «با برف تا سپیدار» و «نامه‌های ِ فصل ِ تنهایی» از او منتشر شده است.

یاسمین احمدی متولد ۱۳۵۰ در تهران و کرمانی‌الاصل است. او کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی و در حال حاضر مشغول سرایش شعرواره‌های خود و تولید آثار بعدی‌اش است.

فرخ نعمتی متولد ۱۳۳۰ در تهران، بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتر است . او بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ آغاز کرد.

بهزاد عبدی متولد ۱۳۵۲ در تهران است. آهنگساز ایرانی که فعالیتش را از سال ۱۳۷۷ آغاز و سال۱۳۸۲ برای ادامه تحصیل به اُکراین سفر کرد . آثار او در ارکسترهای فیلارمونیک کی‌اف و رادیو کمپانی ِاکراین و ارکستر ناسیونال ِاکراین ضبط و ثبت شده است . او در ایران رشته مهندسی در دانشگاه شریف خوانده و جوایز ارزنده ای در موسیقی فیلم فجر و دیگر جشنواره‌ها از آن ِخود کرده است.

آلبوم «باید از تو سفر کنم» به تهیه‌کنندگی رضا مهدوی و طراحی جلد علی خسروی و ضبط‌های استودیویی در خانه ضبط صدای کی‌اف توسط آندره مومریتسکی با اجرای ارکستر ناسیونال ِاکراین به رهبری ویلادیمیر سیرنکو و نیز ضبط صدای ِراوی در استودیو پاپ زنده‌یاد ناصر فرهودی و حمید آداب انجام شده و هم اکنون در فروشگاه‌های معتبر عرضه محصولات هنری فرهنگی از سوی پخش ِنیما جوان عرضه شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی