نوازنده ایرانی آرتیست یک کمپانی جهانی شد

پارسا عمادی

رسانه نوا – نوازنده ایرانی پیانو همزمان با رونمایی از پروژه پیانوهای سری «دیس کلاوی یر» به عنوان آرتیست کمپانی یاماها معرفی شد.

به گزارش رسانه نوا، پیام سوری نوازنده ایرانی پیانو همزمان با رونمایی از پروژه پیانوهای سری «دیس کلاوی یر» به عنوان آرتیست کمپانی یاماها معرفی شد. این اتفاق که برای نخستین بار در عرصه‌ پیانونوازی ایران رخ داده است، همزمان با رونمایی از پروژه پیانوهای سری «دیس کلاوی‌یر» به معرفی این هنرمند ایرانی پرداخت.

در این پروژه که سوری ۱۱ قطعه از موسیقی فولکلوریک و ملی ایران را در آن تنظیم و اجرا کرده، پیانوهایی تولید شده که توسط یک نرم افزار قطعات از قبل نواخته شده را به همان شکل اصلی و بدون حضور نوازنده اجرا می‌کند. این پیانوها که کاربردی لوکس دارند، این امکان را فراهم می کنند که قطعات مشهور و محبوب آهنگسازان و نوازندگان نامدار، با همان ویژگی‌ها و بدون کوچکترین تغییری، به شکل کاملا زنده و آکوستیک در حضور مخاطبان به اجرا درآید با این تفاوت که در این اجراها فرد نوازنده غایب است.

پیام سوری تاکنون به عنوان نوازنده و صدابردار بسیاری از خوانندگان از جمله حسام الدین سراج، سالار عقیلی، سینا سرلک، حسین علیشاپور و پرواز همای فعالیت کرده است. در میان آثاری که سوری در پروژه‌ پیانوهای «دیس کلاوی یر» به اجرای آن‌ها پرداخته است، قطعاتی همچون دوسه شبه چشمام به دره، ساری گلین، ژیلا، سوغاتی از دهه‌ چهل تا پایان دهه‌ هشتاد شنیده می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی