انتشار آلبوم دوم بعد از ۸ سال | «آکوستیک» زانیار خسروی به بازار می‌آید

زانیار خسروی
مدیر وبسایت

رسانه نوا – زانیار خسروی، خواننده موسیقی پاپ هشت سال پس از انتشار آلبوم اولش «۲۸»، به زودی دومین آلبوم رسمی خود را با نام «آکوستیک» به بازار موسیقی ایران عرضه می‌کند.


تمامی قطعات این آلبوم که شامل ۸ اثر است پیش‌تر منتشر و حالا توسط بهنام رهنما برای اجرا با گیتار آکوستیک تنظیم شده‌اند. میکس و مسترینگ این قطعات را هم سیروان خسروی بر عهده داشته است.

پیش از این سیروان خسروی، برادر زانیار آلبومی مشابه را با نام «آنپلاگد» منتشر کرده بود. از مشخصات این نوع اجرا جایگزین کردن سازهای آکوستیک به جای گونه الکتریکی‌شان است. «آکوستیک» قرار است روز دوم اردیبهشت، همزمان با سالروز تولد زانیار خسروی منتشر شود. این آلبوم اکنون در مرحله پیش فروش قرار دارد و نسخه فیزیکی آن تنها به صورت اینترنتی قابل خرید است.

زانیار خسروی که دوم اردیبهشت ۳۶ ساله می‌شود، سال گذشته در روز تولدش کنسرتی را به صورت آنلاین در صفحه اینستاگرام خود برگزار کرد. او چندی پیش نیز قطعه «قاب عکس خالی» را که اثری متعلق به برادرش سیروان است اجرا و منتشر کرد. زانیار توضیح داد که این قطعه یکی از آثار آلبوم «آکوستیک» خواهد بود.

زانیار و سیروان خسروی به تازگی برای نخستین بار جلوی دوربین رفته و در سریال «حرفه‌ای» همبازی شده‌اند. نخستین تجربه بازیگری این دو برادر خواننده به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی