آلبوم «جزر و مد» با صدای علی پارسا منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – نخستین آلبوم رسمی «علی پارسا» با عناون «جزر و مد» از صبح امروز به صورت گسترده در تهران و شهرستان‌ها منتشر شد.

آلبوم «جزر و مد» با صدای علی پارسا از صبح امروز در حالی در بازار موسیقی کشور منتشر شد که این خواننده در روز انتشار این اثر، قطعه «دیوونه وار» سرکاستی آلبومش را به عنوان هدیه در اختیار دوستدارانش قرار داده است.

هنرمندان و موزیسین‌هایی چون بابک مافی، میلاد رضایی، امین شعاع شرق و شهریار علوی در این آلبوم با علی پارسا همکاری کرده اند و خود این خواننده نیز بخش عمده آهنگسازی و ترانه سرایی نخستین آلبوم رسمی خود را بر عهده دارد. «مسعود رضایی» میکس و مسترینگ قطعات را انجام داده و فیروز ویسانلو، هومن نامداری، پیام طونی، عادل روح نواز، مسعود همایونی، بابک یوسفی، یاشار خسروی، آرش صمیمی و آرش عشقی نوازندگانی هستند که در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.

علی پارسا که پس از انتشار قطعات و موزیک ویدئوهایی چون «بذار گریه کنم»، «عشق من» و «آخرش» توانست نظر مخاطبین را جلب کند و ویدئوکلیپ‌های این قطعات نیز با استقبال دوستداران موسیقی همراه شد، سرانجام موفق به اخذ تمام مجوزهای نخستین آلبوم رسمی خود با نام «جزر و مد» شد تا این آلبوم پس از کش و قوس های فراوان سرانجام روانه بازار موسیقی کشور شود.

 این خواننده در تدارک برگزاری نخستین کنسرت‌های خود در شمال کشور و تهران است و گروه ارکستر این خواننده برای اجرای زنده در حال تمرین هستند.

نخستین آلبوم علی پارسا که «جزر و مد» نام گرفته است، به تهیه کنندگی «سید حسین فاطمی» و تحت امتیاز موسسه فرهنگی «نغمه ماندگار پارس» و به مدیریت اجرایی محمدرضا عباسی روانه بازار موسیقی کشور شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی