همه کنسرت‌های موسیقی پاپ در یک ماه آینده

مدیر وبسایت

رسانه نوا – محمد علیزاده، امین رستمی، فرزاد فرزین، امید جهان، گروه سون، علی عبدالماکی و حمید عسکری طی یک ماه آینده در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه می‌روند.

همانطور که پیش‌تر در نوا خواندید، «محمد علیزاده» قرار است نخستین کنسرت سال ۹۵ خود در پایتخت را در تاریخ ۱ و ۲ اردیبهشت ماه در تهران برگزار کند. پس از آن «امین رستمی» خواننده خوش صدای موسیقی پاپ در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه به روی صحنه می‌رود.

از سوی دیگر «فرزاد فرزین» که به تازگی آلبوم جدید خود به نام «۶» را منتشر کرده؛ قرار است در تاریخ ۸ و ۹ در سالن میلاد نمایشگاه به اجرا بپردازد. در این کنسرت علاوه بر آثار آلبوم جدید، قطعات محبوب این خواننده نیز اجرا خواهد شد.

دهم اردیبهشت ماه سالن میلاد نمایشگاه میزبان گروه موسیقی سون خواهد بود. گروهی که بسیاری انتظار آلبوم جدیدشان را می‌کشند.

«امید جهان» دیگر خواننده‌ای است که قرار است در اردیبهشت ماه به روی صحنه برود. عمده شهرت این خواننده به دلیل خواندن آثار جنوبی و بازخوانی برخی آثار بومی است. نخستین آلبوم این خواننده مدتی پیش با نام «وایسا تند نرو» منتشر شد و اکنون به نظر می‌رسد این دومین اجرای رسمی او در پایتخت باشد. زمان کنسرت این هنرمند ۲۱ اردیبهشت ماه است.

علاوه براین علی عبدالمالکی در تاریخ ۲۰ اردیبهشت و حمید عسکری در تاریخ ۴ خرداد به روی صحنه می‌روند.

جدیدترین آلبوم «حمید عسکری» به نام «دیوونه وار» با حضور تنظیم کنندگانی همچون «شهاب اکبری» و «کوشان حداد» ۳۰ فروردین منتشر می‌شود و احتمالا او به اجرای آثار جدید خود در این کنسرت می‌پردازد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی