همکاری امیرعباس گلاب و پدرام آزاد در «دو راهی»

سام شرف زاده

رسانه نوا – پدرام آزاد و امیرعباس گلاب قرار است برای اولین بار در تک آهنگی با نام «دو راهی» با یکدیگر همکاری کنند.

پدرام آزاد سرپرست گروه «The Ways»، در تازه ترین فعالیت مستقل خود، به عنوان تنظیم کننده با خواننده پرطرفدار کشورمان امیرعباس گلاب همکاری می کند.

آزاد در خصوص این همکاری گفت: «سابقه آشنایی و دوستی من با امیرعباس گلاب به همکاری در این قطعه مربوط نمی شود و به گذشته برمی گردد. اولین کار مشترک بین ما «دوراهی» نام دارد که ترانه آن سروده حسین غیاثی است و ملودی آن را خود امیرعباس چند سال پیش ساخته. گویا چند بار به مرحله تنظیم هم رسیده اما نتیجه آن چیزی که می خواسته نبوده است. امیرعباس به من گفت فضای این قطعه به فضای کاری و موسیقایی تو نزدیک است و دوست دارم تو «دو راهی» را تنظیم کنی. در حال حاضر این قطعه در مراحل نهایی تولید قرار گرفته است.»

همچنین امیرعباس گلاب در گفت و گوی خود با رسانه «نوا» عنوان کرد: قطعه ای با نام «ازدواج» را آماده کرده ام که انشاالله تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شد با ترانه و ملودی خودم و تنظیم معین راهبر. قطعه «دو راهی» را دقیقا نمی دانم چه زمانی منتشر خواهم کرد و شاید سال آینده منتشر شود.

لازم به ذکر است پدرام آزاد پنج قطعه موسیقایی با صدای خودش آماده کرده که در ماه های آینده با فاصله زمانی مشخص منتشر خواهد شد. یکی از این قطعات، حاصل همکاری پدرام آزاد با یکی از خوانندگان سبک هیپ هاپ است و به صورت دوصدایی منتشر می شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی