«هنوز عشقمی» با صدای فریبرز سلیمی منتشر می‌شود

فریبرز سلیمی
سام بورنگ

رسانه نوا – «فریبرز سلیمی» از خوانندگان پاپ کشورمان این روزها مشغول آماده سازی قطعه جدید خود با نام «هنوز عشقمی» است.

به گزارش رسانه نوا، این خواننده پاپ که پیش از این به دنیای موسیقی معرفی شده بود، این بار با قطعه ای جدید مجددا وارد این عرصه از هنر می شود. این قطعه «هنوز عشقمی» نام دارد که آهنگسازی و تنظیم آن به عهده «شهاب اکبری»  بر روی ترانه ای از مهرزاد امیر خانى صورت گرفته است.

سلیمی که از نوجوانی تحت تاثیر خواننده تواناى کرد حشمت اله لرنژاد و طاهرزاده بوده و از سن بیست و دو سالگی بمدت یکسال تحت تعلیم «منوچهر طاهرزاده» قرار می‌گیرد؛ همچنین اصول اولیه موسیقی و نواختن گیتار را نزد استاد «فریدون تقوی» آموخت و چند صباحی هم در محضر استاد «کارینا کیمیایی» گیتار کلاسیک را آموزش گرفت.

وی فعالیت حرفه ای خود را از چند سال پیش آغاز کرد و شاید اصلی ترین فعالیتش مربوط به تیتراژ فیلم «شاید عشق نبود» به کارگردانی «سعید ابراهیمى فر» است . سلیمی آشنایی خود با «مهدی زنگنه» یکی از موسیقی دانان کشورمان را در کارنامه هنری اش کلیدی می‌داند، آشنایی که منجر به ساختن قطعاتی با نام «بیخیال عشق»، «خوش گذشت» و «احساس» شد.

از دیگر تک آهنگ های «فریبرز سلیمی» می توان به «نامهربون»، «نمیگم خدانگهدار»، «گفتم غم تو دارم» ، «شهرشب» ، «محدوده » و آهنگ کردی «چاو کاو» که موسیقی و تنظیم آن را «فرشاد رستمی» با شعر کیومرث قصرى انجام داده است، اشاره کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی