نخستین آلبوم رسمی بهزاد الماسی منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – نخستین آلبوم رسمی بهزاد الماسی با نام «من که خوشبختم»، منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.

آلبوم موسیقی «من که خوشبختم» از ۸ قطعه به نام های شاید، آرزو کن، عکسات، چشمات، من که خوشبختم، ستاره، رهام کن و نمیشه باورت تشکیل شده که بهزاد الماسی و امیر قزوینی ترانه‌سرایان آلبوم و بهزاد الماسی آهنگسازی کلیه قطعات را برعهده داشته است، نوید نقره زاد نیز تنظیم کلیه قطعات را انجام داده است. همچنین پیمان حاتمی و حامی حقیقی میکس و نوید نقره زاد نیز مستر کلیه قطعات را برعهده داشته‌اند. ضمن اینکه نیما رمضان، بابک ریاحی پور، نوید نقره زاد، بردیا امیری، یاشار خسروی و آیدا رازمند نیز به عنوان نوازنده در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته‌اند.

بهزاد الماسی از سن ۱۶ سالگی وارد عرصه دوبلاژ شد و پس از یک سال، فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.او در طی این سال‌ها در انیمیشن‌های بسیاری چون عصر یخبندان، فروزن، هتل ترانسلیوانیا، اسمورف ها و… و در دوبله ی فیلم هایی چون «کمپ ایکس ری» با بازی کریستن استورات و پیمان معادی و صداپیشگی نگار جواهریان حضور داشت.

این خواننده جوان فعالیت حرفه‌ای موسیقی را با ساخت قطعاتی برای انیمیشن ها آغاز کرد و شروع همکاری اش با صدا و سیما با ساخت تیتراژی برای رادیو تهران بود.پس از آن در برنامه های مختلف رادیو و تلویزیون همچون خندوانه، شکرستان، محرمانه خانوادگی و همچنین تیزرهای تبلیغاتی، به عنوان آهنگساز فعالیت کرد.

گفتنی است؛ آلبوم موسیقی «من که خوشبختم» توسط موسسه فرهنگی هنری «آوای شباهنگ» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی