نخستین کنسرت «نیما علامه» برگزار می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – نیما علامه از خواننده‌های جوان موسیقی، پس از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی نخستین کنسرت خود را برگزار می‌کند.

نیما علامه پس از چند سال حضور در موسیقی و انتشار آثارش در فضای مجازی، چند روز پیش موفق شد اولین آلبوم رسمی‌اش با عنوان «مبارکم باشه» را روانه بازار موسیقی کشور کند و حال قرار است در آستانه سال جدید، قطعات این آلبوم و محبوب‌ترین آثارش را برای مخاطبینش بخواند.

کنسرت خواننده قطعه مشهور «سخته»، یکشنبه بیست و دو اسفند به تهیه‌کنندگی «کوروش مافی کیان» و «امید میرزایی» و به همت موسسه «آوای ترنم یونا» در سالن اریکه ایرانیان برگزار خواهد شد.

علامه درباره این کنسرت گفت: «هرچند من از سال‌ها پیش تجربه اجرا در جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف را داشته‌ام، اما این نخستین رویارویی من با مخاطبینم در قالب کنسرت است و از این بابت بسیار خوشحالم. از طرفی سالن اریکه ایرانیان جایی است که بسیاری از خوانندگان سرشناس موسیقی پاپ، اجراهایشان را از آنجا شروع کرده‌اند و برای من اجرا در چنین سالن معتبری مایه خرسندی است. همه تلاش و توانم را به کار می‌گیرم تا در کنار مخاطبینی که به سالن می‌آیند شب خاطره‌انگیزی رقم بزنیم.»

«محسن افشار» که سرپرستی گروه پُرکار «آرپژ» را بر عهده دارد و در این سال‌ها با بیشتر خوانندگان سرشناس موسیقی پاپ همکاری کرده، سرپرستی ارکستر نیما علامه در این کنسرت را بر عهده خواهد داشت.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی