حامد احمدی «ادعا» را منتشر می‌کند

سام بورنگ

رسانه نوا – قطعه «ادعا» با خوانندگی حامد احمدی به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش رسانه نوا، حامد احمدی درباره انتشار قطعه جدید خود گفت: در همین هفته قطعه ای به نام “ادعا” با تهیه کنندگی شرکت “سمیلان جنوب” و مدیریت هنری “هومن نامداری” از بنده منتشر خواهد شد که امیدوارم مورد پسند مخاطبان قرار بگیرد.

همچنین عاطفه حبیبی در بخش ترانه، ناصر پورکرم ملودی، نوید جهانی تنظیم، آرش پاکزاد میکس و مستر در این قطعه با من همکاری کردند.

وی با اشاره به فعالیت های قبلی خود بیان داشت: قطعات متعددی از جمله خاطره، رهایی، باور، چشمهای تو، نیاز و حامدم تاکنون از من منتشر شده است. به لطف خدا در سال ۹۵ در شهر بندرعباس کنسرت برگزار کردم که یکی از بهترین شب های زندگی من بود.

بعد از کنسرتم در بندرعباس موسیقی برای من رنگ تازه ای گرفت و به دنبال این بودم تا با قدرت بیشتری فعالیت های خودم را ادامه دهم.

حامد احمدی در ادامه افزود: برنامه و هدف هر خواننده ای رسیدن به استیج های بین المللی است. انشالله خداوند کمکم کند تا بتوانم یک روزی در استیج های بین المللی اجرا داشته باشم.

گفتنی است، حامد احمدی متولد شهریور سال ۱۳۷۰ تهران و بزرگ شده بندرعباس است. از سال ۸۴ فعالیت های هنری خود را به عنوان مجری و بازیگر تلویزیون در تلویزیون آغاز کرده تا اینکه سر ضبط یکی از برنامه ها به پیشنهاد تهیه کننده یه قطعه ای را اجرا کرده و با اصرار ایشان وارد عرصه موسیقی شده است. بعد از گذراندن کلاس های سلفژ و نت خوانی و نوازندگی گیتار، در سال ۹۱ با مجوز رسمی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به صورت جدی فعالیت موسیقیایی خود را شروع کرده است و در حال حاضر با تهیه کنندگی شرکت “سمیلان جنوب” و مدیریت هنری” هومن نامداری” فعالیت موسیقی خودرا ادامه می‌دهد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی