کنسرت حامی با همراهی مجید مظفری!

سام بورنگ

رسانه نوا – نخستین اجرای رسمی ارکستر «آوای جزیره» با حضور و خوانندگی حامی دوم آذر در سالن مرکز همایش‌های بین المللی خلیج فارس در جزیره کیش روی صحنه می‌رود.

به گزارش رسانه نوا، نخستین کنسرت رسمی ارکستر «آوای جزیره» به سرپرستی و آهنگسازی سهیل زمانیان در تاریخ دوم آذر در جزیره کیش برگزار خواهد شد و در این کنسرت مجید مظفری از بازیگران قدیمی و سرشناس کشور با دکلمه برخی آثار سهراب سپهری و نغمه مستشار نظامی، حضور خواهد داشت و حامی نیز به عنوان خواننده این ارکستر را همراهی می‌کنند.

این ارکستر در برنامه پیش رو در تلاش است تصویری جدید و جالب از موسیقی ارکسترال را با حضور بهترین نوازنده‌های ایرانی که سالها سابقه عضویت در ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی ایران را دارند، خلق کند. برای رسیدن به این مهم مدت زمان زیادی برای ساخت و تنظیم این آثار صرف شده است. همچنین جهت اجرای این قطعات تدارک تمرینات متعددی در تهران و جزیره کیش در نظر گرفته شده است و ترکیب نوازنده‌های این ارکستر، ترکیبی از نوازنده‌های سرشناس ارکسترهای قدیمی و به نام ایران و برخی نوازنده‌های جزیره کیش است.

سهیل زمانیان آهنگساز و پیانیست سابقه برگزاری سمینارها و مسترکلاس های متعددی را در جزیره کیش دارد و پس از سالها مطالعه و تحقیق علمی درباره شیوه‌های صحیح تدریس پیانو کتاب «آموزش مقدماتی پیانُ» را منتشر کرد و سال‌های زیادی ست که در جزیره کیش به عنوان مدرس موسیقی و پیانو فعالیت دارد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی