کنسرت حمید عسکری نیز در بهشهر لغو شد!

محدثه برهانی

رسانه نوا – کنسرت حمید عسکری خواننده موسیقی پاپ با ارسال نامه‌ای از سوی مدیر ارشاد شهرستان بهشر و به دلیل شهادت یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس لغو شد.

چندی پیش با پاره شدن بنرهای تبلیغاتی کنسرت عسکری در شهرستان بهشهر، زمزمه‌های لغو این اجرا به گوش می‌رسید ولی رضا عسکری مدیر برنامه‌های این خواننده پاپ در گفتگو با رسانه «نوا» ضمن تکذیب این اتفاق خبر از برگزاری قطعی کنسرت داده بود. صبح امروز مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهشهر با ارسال نامه‌ای لغو این کنسرت را به صورت رسمی عنوان کرد. در متن این نامه دلیل لغو اجرا شهادت یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس عنوان شده‌است.

مسعود فلاح مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر طی پیامی گفت:

«انالله و انا الیه راجعون

همه ما مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده های معظم آنها هستیم.

با عرض تسلیت شهادت جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس حاج «احمد عموزاده خلیلی» به مردم شریف و ولایتمدار استان مازندران به ویژه مردم ولائی و شهید پرور شهرستان بهشهر و تشکر از همراهی و همدلی برگزار کنندگان محترم کنسرت موسیقی،به اطلاع می رساند کنسرت حمید عسکری مورخ ۲۷/۶/۹۵ در شهرستان بهشهر لغو و به زمانی دیگر موکول می‌گردد.»

شایان ذکر است؛ پیش از این در تاریخ ۱۹ مرداد ماه نیز کنسرت بنیامین بهادری در شهرستان بهشهر لغو شده بود. مسعود فلاح در ارتباط با لغو این کنسرت نیز «عدم استقبال عمومی» را دلیل لغو آن عنوان کرده بود.

حمید عسکری نیز در پی این اتفاق به واکنش تندی پرداخت و از مسئولان وزارت ارشاد و دولت انتقاد کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی