احضار حمید عسکری به دادستانی به دلیل نشر اکاذیب

سام بورنگ

رسانه نوا – حمید عسکری، خواننده پاپ که قرار بود در بهشهر کنسرت برگزار کند، پس از آنکه اجرای برنامه‌اش لغو شد، در صفحه اینستاگرامش به انتقاد تندی از شرایط پرداخت و سپس عذرخواهی کرد، اما دادستانی بهشهر به دلیل نشر اکاذیب وی را به دادسرا احضار کرد.

این کنسرت گفته می‌شد با هماهنگی مسئولان شهرستان بهشهر و انتشار بیانیه‌ای از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر در پی شهادت جانباز «احمد عموزاد خلیلی» به زمان دیگری موکول شده است، اما عسکری در ابتدا به اتنقاد از شرایط و وزارت ارشاد پرداخت و در ادامه با انتشار مطلبی دیگر از توضیح دلایل لغو کنسرت خود گفت.

«حمید عسکری» در ادامه ظهر یکشنبه  ۲۸ شهریور  در دادسرای شهرستان بهشهر حضور پیدا کرد و در این رابطه جلسه‌ای با «علی صداقت»، دادستان بهشهر و «مسعود فلاح»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر برگزار کرد.

عسکری در خصوص اتفاقات رخ داده در پی این اجرا گفت: در شرایطی به من خبر لغو کنسرت را دادند که به همراه افراد گروه در مسیر  بهشهر بودیم و از طرفی به دلیل تعدد لغو شدن کنسرت‌های خودم و خوانندگان دیگر در نقاط مختلف کشور، که تقریبا اکثر لغو کنسرت‌ها از سوی دادستانی و با نامه مستقیم دادستان‌ها صورت می‌گرفت، به این نتیجه رسیدم که دوباره همان ماجرا تکرار شده است.

وی تصریح کرد: هیچ سوءنیتی از نگارش پیام در صفحه اینستاگرام خود نداشتم و صرفا جهت اطلاع‌رسانی به مردم آن پیام را در صفحه مجازی قرار دادم و هیچ حساسیتی نسبت به دستگاه قضایی ندارم.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی