حمید فریزند: تا پایان سال اجرای زنده خواهیم داشت

فرید توفیقی

رسانه نوا – سومین قطعه رسمی «مسعود جهانی»، «مهدی دارابی» در قالب گروه «هوروش» به زودی با عنوان «آخر منو به باد داد» منتشر می‌شود.

حمید فریزند، به عنوان مدیربرنامه گروه «هوروش»، در خصوص این قطعه توضیح داد: ترانه و ملودی قطعه «آخر منو به باد داد» بر عهده «مهدی دارابی» است. تنظیم، میکس و مسترینگ آن را هم «مسعود جهانی» بر عهده دارد. این اثر در روز یازدهم اردیبهشت ماه به صورت رسمی از رسانه «نوا» منتشر می‌شود.

فریزند در خصوص جزئیات بیشتر مجموعه جدید گروه هوروش گفت: به احتمال قوی عنوان مجموعه جدید «آخر منو به باد داد» است. آلبوم جدید شامل ده قطعه است که تحویل شرکت معتبر «آوای مهر میهن» به مدیریت «کیارش حسن زاده» داده شده است، همچنین نشر این مجموعه بر عهده موسسه «ققنوس» به مدیریت محمدحسین توتونچیان است. به زودی مجوز تولید این آلبوم هم صادر خواهد شد. شایان ذکر است، قطعاتی که در حال حاضر به صورت تک قطعه تولید شده‌اند، در آینده نزدیک در قالب آلبوم قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص برنامه آینده این گروه، همچنین تور کنسرت‌های «هوروش» افزود: زمان تولید آلبوم جدید یک هفته قبل از اجراهای زنده است. همچنین آغاز تور اجرا زنده ما در سالن همایش برج میلاد است که اگر خدا بخواهد پس از ماه محرم و صفر برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی