بازگشت مهدی مقدم پس از چهار سال با آلبوم سال

مهدی مقدم
سام بورنگ

رسانه نوا – «مهدی مقدم» خواننده مطرح موسیقی پاپ، پس از مدت‌ها آلبوم جدید خود را منتشر می‌کند.

مهدی مقدم در گفتگو با رسانه نوا درخصوص این خبر گفت: اخیرا پس از حدود یک سال، مجددا موفق به اخذ مجوز شدم و توانستم تور کنسرت‌های خودم را در شهرستان‌ها آغاز کنم. درحال حاضر هم قصد دارم آلبوم جدیدم را در دو قالب صوتی و تصویری منتشر کنم و پس از آن کنسرت‌های تهران را نیز از سر بگیرم.

مقدم ادامه داد: من مدتی نبودم و قشر جدیدی وارد موسیقی شدند؛ من هم ترجیح دادم اول آلبوم را منتشر کنیم که آشنایی بیشتری صورت بگیرد تا بتوانم برنامه‌ها را آغاز کنم. وقتی آلبوم منتشر شود می‌توان تصمیم‌گیری‌های جدیدی انجام داد، طبعا وقتی نبودم خیلی ضربه خوردم و به نوعی عقب افتادم که باید جبران شود و این پروسه نیز کار یک روز و دو روز نیست، اما باید بتوانیم این موضوع را جبران کنیم تا سریعا خود را به برنامه‌ها برسانیم.

مهدی مقدم در توضیح آلبوم تازه خود افزود: بیش از ۱۰۰ قطعه پخش نشده و ۵۰ کلیپ آماده دارم که هنوز بلاتکلیف مانده است، می‌خواهم بهترین‌های این آثار را یک مجموعه کنم و به صورت آلبوم تصویری مجوز دار در بازار عرضه کنیم. درکل آلبوم آماده است و مجوز ها نیز اخذ شده و فکر می‌کنم اگر طبق برنامه پیش برویم تا اخر تابستان آلبوم را ارائه خواهیم کرد. اسم آلبوم، «آلبوم سال» است و بیشتر ترانه‌ها برای «علی بحرینی» بوده و آهنگساز و تنظیم‌کننده نیز «سعید سام» است، همچنین با علی استیری، مهرزاد امیرخانی و آرش پاکزاد نیز در آلبوم همکاری داشته‌ام.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی