کنسرت «مهدی یراحی» به دلیل تبلیغات پیش از موعد لغو شد!

مدیر وبسایت

رسانه نوا – «مهدی یراحی» که این روزها در تور کنسرت‌های خود در شهرهای ایران به سر می‌برد، از لغو کنسرت خود در شهر رشت خبر داد.

در حالی که بلیت فروشی این کنسرت انجام شده و تمامی مجوزهای لازم را کسب کرده بود، به گفته‌ی تهیه‌کننده‌ی آن، اجرا به بهانه‌ی تبلیغات پیش از موعد لغو شد.

تهیه‌کننده‌ی این کنسرت پس از این اتفاق گفت: «متاسفانه کنسرت مهدی یراحی که قرار بود در تاریخ ۲۸ اردیبهشت برگزار شود، از سوی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گیلان به بهانه‌ی تبلیغات پیش از موعد و بدون حتی پرسشی از موسسه لغو شد، این در حالی است که تمامی مجوزها از سوی حراست و اماکن و حتی خود معاون هنری و کارشناس موسیقی دریافت شده است. ما هم به احترام دستور صادر شده، تمامی بنرهای مرتبط با کنسرت مهدی یراحی را از سطح شهر جمع آوری کردیم و بنده متحمل ضرر و زیان زیادی شده‌ام؛ حال تاریخ جدیدی را برای برگزاری کنسرت درخواست کرده‌ام و مستندات نیز توسط موسسه ارائه گردیده اما با توجه به قول مساعدت مدیر کل، همچنان هیچ پاسخی از سوی معاون هنری به درخواست موسسه بابت اجرای کنسرت داده نشده است. در حال حاضر نیز مدارک و مستنداتی از مجوزها و طرح‌های این کنسرت موجود است که در صورت نیاز منتشر خواهم کرد.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی