کنسرت «مهدی یراحی» به سالن «همایش‌های ایرانیان» منتقل شد

سام بورنگ

رسانه نوا – خواننده آلبوم «مثل مجسمه» پس از گلایه‌های دوستدارانش و اعتراض آنها به برگزاری کنسرت در فضای باز برج میلاد، کنسرت ۲۸ شهریور خود را به سالن همایش‌های ایرانیان منتقل کرد.

به گزارش رسانه نوا، مهدی یراحی که پیش از این قرار بود در فضای باز برج میلاد در تاریخ بیست شهریور روی صحنه برود، با لغو این کنسرت و تصمیمات جدید در نحوه برگزاری کنسرتش، در تاریخ ۲۸ شهریور در سالن همایش‌های ایرانیان به اجرای برنامه می‌پردازد.

مهدی یراحی پیش از این درباره لغو اجرای خود در فضای باز میلاد گفته بود: «به دلیل گلایه‌های مخاطبان عزیزم نسبت به برگزاری کنسرت در فضای باز برج میلاد تصمیم به لغو اجرای بیستم شهریور گرفتیم و این موضوع را به اطلاع تهیه‌کننده محترم کنسرت هم رساندم. این تصمیم را برای احترام به خواسته‌ها و شأن مخاطبان اتخاذ کردیم چون ما همیشه به دنبال بالاترین کیفیت در کنسرت‌ها هستیم و اعتقاد دارم که این عزیزان شایسته بهترین‌ها هستند.»

گفتنی است سالن «همایش‌های ایرانیان» جدیدترین سالن کنسرت در تهران است که با امکاناتی جدید و مدرن در صدد آغازی قوی در عرصه اجرای زنده و برگزاری کنسرت در تهران است.

ظرفیت صندلی ۲۰۰۰ نفر، سوییت مخصوص خواننده ، اطاق پاویون و جایگاه CIP ، جایگاه VIP ، پیشرفته ترین تجهیزات صدابرداری نورپردازی و تصویر ، جایگاه ویژه خبرنگاران ، پارکینگ اختصاصی به ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو ، اولین سالن با قابلیت انتخاب تم رنگ دیوار‌ها ، دسترسی آسان و… از جمله قابلیت های این سالن کنسرت در تهران است که با شعار «تحولی نو در اجراهای زنده و صحنه‌ای» در تلاش است فضایی جدید را به فضاهای کنسرتی پایتخت بیفزاید.

تجهیزات مدرن و به روز فنی و لجستیکی در کنار فضای مختص برگزاری کنسرت در این سالن، از مولفه‌های ویژه سالن «همایش‌های ایرانیان» است که گفته می‌شود در ماه‌های آینده چند غافلگیری ویژه را در زمینه اجرای زنده به خود خواهد دید.

فرزاد فرزین نخستین خواننده‌ای است که در تاریخ ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه در این سالن به اجرای کنسرت خواهد پرداخت تا سالن «همایش‌های ایرانیان» پذیرای نخستین کنسرت رسمی خود باشد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی