«تسکین» با صدای میلاد قربانی منتشر می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – یکشنبه، بیست و یکم شهریور آلبوم تسکین با صدای میلاد قربانی منتشر می‌شود.

میلاد قربانی خواننده جوان و با استعداد کشور که موسیقی را با نوازندگی گیتار و پیانو و درامز آغاز کرده، شروع فعالیت هنری خودرا مهر ماه سال گذشته می‌داند، چرا که با انتشار قطعات چتر، بی قراری و قلبم بی قراره عصر جدیدی را در پرونده هنری خود رقم زد. 

وی قرار است بیست و یکم شهریور سال جاری آلبوم جدید خودرا با نام “تسکین” روانه بازار موسیقی کند. تنظیم تمامی قطعات این مجموعه به جز یک قطعه بر عهده هیراد نیکنام بوده و سیاوش صدری نیزتنظیم یکی از قطعات این آلبوم را انجام داده است. آهنگسازى کلیه قطعات از وى و ترانه تمام قطعات را نسرین آسمان سروده و میکس و مسترینگ قطعات بر عهده حامد برادران و سیاوش صدرى بوده است.

این مجموعه دارای هشت ترک عاشقانه و احساسی  به نام هاى حیف ، باور کن ، بى قرارى ، چتر ، تسکین ، تنهایى و برگشتى که چى بشه است که اکثر آن‌ها در سبک اسلو است و به تهیه کنندگى آناهیتا قاسمى در تاریخ ذکر شده از تمامی سایت های معتبر موسیقی قابل دانلود است.

همچنین در تهیه و ضبط قطعات این آلبوم نوازندگانی چون فیروز ویسانلو، بهنام حکیم، هیراد نیکنام، مهرداد معافی، فرشید ادهمی، یاشار خسروی، مجتبی کشاورز، عرفان پاشا و کیان دارات، قربانی را همراهی کرده اند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی