محمدرضا فروتن آلبوم «می‌فهممت» را منتشر کرد

سام بورنگ

رسانه نوا – نخستین آلبوم موسیقی محمدرضا فروتن با عنوان «می‌فهممت» در بازار موسیقی سراسر کشور منتشر شد.

آلبوم «می‌فهممت» با همت موسسه فرهنگی هنری «آوای سوته دلان» تهیه و از سوی شرکت «هنر اول» در بازار پخش شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

این آلبوم شامل هفت قطعه به نام‌های «کاش ندیده بودمت اما»، «تو که نیستی»، «روزای مرگ عشق…»، «همین خوبه»، «من از تو برنمی‌گردم»، «به چی شک می‌کنی» و «می‌فهممت» و ترانه‌هایی از دکتر «افشین یداللهی» است. آهنگسازی قطعات این آلبوم توسط «بابک زرین» انجام شده و «امیرمیلاد نیکزاد»، «رضا تاجبخش» و «سیروان خسروی» تنظیم‌کنندگان آثار هستند. «حمیدرضا آداب» هم میکس و مسترینگ قطعات را انجام داده است.

«یاشار خسروی»، «بابک ریاحی‌پور»، «فیروز ویسانلو»، «همایون نصیری»، «علی جعفری‌پویان»، «میلاد عالمی»، «کریم قربانی» و رضا تاجبخش نوازندگان حاضر در آلبوم محمدرضا فروتن هستند.

محمدرضا فروتن یادداشت کوتاهی همراه با آلبوم خود منتشر کرده و در آن خطاب به مخاطبانش نوشته است:«به نام فهم مطلق که اوست. افسانه شخصی می‌فهممت در خاطرات نادیده و روزگار دیدهام، بوده است و در من هیاهویی خاموش و منزوی را سالهای سال رهبری می‌کرده است. خواندن، شبیه که نه، نیاز مبرمی بود در من که رهایی را برای روحم بر بومی خجل، نقش می‌زد و من نیز به تنهایی تماشایش می‌کردم. خواندن را چنان موهبتی از عالم بالا می‌دانم که تا دمی از پس بازدمی در من می‌دمد شاکر درگاهش خواهم بود. اکنون که تقدیر چنان تاسهای خویش را بر نرد روزگار نشاند که افسانه شخصی‌ام را با شما در میان بگذارم باید بگویم چگونه آن هیاهوی منزوی شمایلی جمعی به خود گرفت و عمومی گشت. سببش دوست گرامیم افشین یداللهی است که تحقق آرزوهای دیگران به اندازه آرزوهای خودش برایش مهم بود، حتی بیشتر. اکنون که اثر پیشکش شده است به محضرتان از درگاه فهم مطلق که همانا اوست خواستارم که به صلح خویش با خویشتن بیفزاید و احسن الحالی گردد برای احوالات‌تان هرچند کوتاه.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی