«محمدرضا گلزار» در اهواز و کرمان روی صحنه می‌رود

سام بورنگ

زسانه نوا – «محمدرضا گلزار» که کنسرت‌هایش را از سال گذشته آغاز کرده، در ادامه تور کنسرت‌هایش به شهرهای جنوب ایران سفر می‌کند.

این هنرمند روز چهارم اردیبهشت به همراه اعضای گروهش مهمان مردم خونگرم اهواز است و در سالن سینما هلال این شهر روی صحنه می‌رود. محمدرضا گلزار سپس عازم کرمان می‌شود و هفتم اردیبهشت کنسرتش را در سالن هلال‌احمر برگزار می‌کند.

گفتنی است، سومین مقصد تور کنسرت‌های محمدرضا گلزار در ماه اردیبهشت هم شهر تهران است. او روز چهاردهم اردیبهشت و طی دو سانس با همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با مخاطبانش دیدار می‌کند. گلزار و اعضای ارکسترش به رهبری «حامد برادران» برای این برنامه منتخبی از تک‌قطعات خاطره‌انگیز و جدید را تدارک دیده‌اند. به تازگی هم عکس‌هایی از جلسات این دو هنرمند در فضای مجازی منتشر شده که آنها خطاب به مخاطبانشان اعلام کرده‌اند که سورپرایزهایی برای کنسرت تهران دارند.

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

متاسفم برای کسانی که هیچ از هنر نمیفهمند و با رابطه و پارتی اینجوری خودشون رو هنرمند جا میشن!!! اینها قاتل هنر هستند و هنر سرمایه داری رو ترویج میکنن.. تاسف برای ملت جهان سومی

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی