شایعه مهاجرت محسن چاوشی به واقعیت می‌پیوندد؟!

هاتف حسینی

رسانه نوا – محسن چاوشی با انتشار دموی آلبوم «ابراهیم» و کامنتی جنجالی، شایعه مهاجرت خود را قوت بخشید.

به گزارش رسانه نوا؛ محسن چاوشی که از اوایل دهه هشتاد به صورت رسمی وارد مارکت موسیقی شده، به نظر می‌آید حالا به نقطه آخر خود رسیده و در فکر خروج از کشور است. چاوشی در اولین قدم دموی آلبوم «ابراهیم» (که مجوز ارشاد ندارد) را منتشر کرد و سپس با کامنتی عجیب، شایعه مهاجرت خود را بیش از پیش دامن زد.

محسن چاوشی در کامنتی نوشت: وقتی خونه ت کوچیک شد عوضش کن، وقتی محله ت خسته ت کرد عوضش کن، وقتی شهر، کشورت خفه ات عوضش کن. این کامنت او به شدت در فضای مجازی دست به دست شد و حتی عده‌ای از آن به عنوان نشانه‌ای برای مهاجرت یاد کردند.

با نگاهی به نکات مطرح نشده از زندگی حرفه‌ای محسن چاوشی طی سالیان اخیر، این شایعه هر لحظه بیش‌تر به واقعیت نزدیک می‌شود. بنا به گفته یک منبع آگاه، چاوشی در چند سفر طولانی به ترکیه و چند کشور حاشیه خلیج فارس با مدیر برنامه‌های آرش لباف (خواننده ساکن امریکا) دیدار و مذاکره داشت. مدیر برنامه‌های آرش لباف که یکی از مطرح‌ترین تهیه کننده‌های خارج از کشور است پیشنهادی وسوسه انگیز و البته طولانی مدت به چاوشی ارائه کرده که حال با شرایط پیش آمده به نظر می‌آید شایعه مهاجرت محسن چاوشی هر لحظه رنگ و بوی واقعیت به خود گیرد.

تمام نکات مذکور در حال حاضر از سوی هیچ یک از نزدیکان محسن چاوشی تایید نمی‌شود ولی باید صبر کرد تا ببینیم آیا آلبوم «ابراهیم» طبق آنچه چاوشی پیش از این گفته، بدون مجوز وزارت ارشاد و دفتر موسیقی منتشر می‌شود؟ آیا چاوشی هم همانند شادمهر عقیلی بدون اجرای کنسرت از ایران خارج می‌شود؟ و شاید چندین سوال دیگر که به زودی پاسخ آن‌ها خواسته یا ناخواسته مشخص می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی