شروع اجراهای جدید محسن یگانه در تابستان

پویا عباسپور

رسانه نوا – محسن یگانه پس از ماه ها سکوت بار دیگر با اجرای کنسرت در تهران، قطعات ماندگار و خاطره انگیز خود را برای مخاطبانش به مرحله اجرا در می آورد.

محسن یگانه که پس از ۶ ماه دوری از اجرای صحنه ای ۱۷ تیر در چالوس به اجرای برنامه خواهد پرداخت، پس از ۷ ماه دوری از استیج تهران نیز قراراست در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران نیز به روی صحنه برود.

میلاد حسینی مدیر روابط عمومی شرکت آوای فروهر در گفتگو با خبرنگار رسانه نوا گفت: شرکت آوای فروهر تابستان سال جاری را با کنسرت مازیار فلاحی آغاز می کند و در همان ماه مرداد نیز کنسرت محسن یگانه و گروه دنگ شو را برگزار خواهیم کرد.

حسینی در ارتباط با جزییات این کنسرت ها اضافه کرد: یک شنبه سوم مرداد مازیار فلاحی با اجرای قطعات آلبوم جدید خود در سالن میلاد طی دو سانس روی استیج می رود و در ادامه محسن یگانه با تغییرات عمده ای که سال پیش در گروهش ایجاد کرد قرار است در روزهای ۱۱ و ۱۲ مراد ماه و پس از حدود ۷ ماه به روی صحنه برود.

وی همچنین ادامه داد: یگانه در این کنسرت با ارکستر متحول شده ای روی استیج می رود که تنظیم قطعات آن بر عهده خود اوست. این کنسرت طی ۴ سانس در سالن میلاد برگزار و بلیت فروشی آن نیز طی روزهای آتی از سامانه ایران کنسرت آغاز می شود.

گفتنی است که در روز ۲۴ مرداد ماه نیز گروه تلفیقی دنگ شو در سالن همایش های برج میلاد تهران به اجرای برنامه می پردازد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی