با صدای امیرحسین نوشالی؛ رنگ موهات منتشر می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – رنگ موهات با صدای امیرحسین نوشالی آماده انتشار شد.

این قطعه با ترانه ای از نرگس جعفری و آهنگسازی و تنظیم انوشیروان تقوی تولید شده است.

همچنین مسعود همایونی در این قطعه به عنوان نوازنده گیتار الکتریک حضور دارد و میکس و مستر آن را نیز انوشیروان تقوی انجام داده است. بابک یوسفی نیز نوازنده کلارینت این قطعه است.

امیرحسین نوشالی؛ خواننده پاپ ایرانی متولد ۱۳۶۰ در رشت است. وی کارشناس داروست و تحصیلات آکادمیکش ارتباطی به موسیقی ندارد.
نوشالی از هشت سالگی آواز را با تلاوت قرآن در دبستان آغاز کرد، آلبوم «دیگه برای داشتنت دیرشده» را در سال ۱۳۷۸ روانه بازار موسیقی کرد و سپس به گروه «پارند» ملحق شد. «این از دوست داشتنت»،«دختر شهر قصه مون»، «سایه روشن»، «مرد تنها»، «دیر شده»، «بی تو»، «تو فرشته» محصول این دوران است.

وی که پس ازمدتها دوری از موسیقی تصمیم به بازگشت به عرصه را گرفته این روزها قطعه رنگ موهات را تولید و آماده پخش کرده است.

نوشالی که آواز را نزد استاد پوررضا و بعدها استاد محمدنوری آموخته، واز شاگردان گیتار سهراب فلک انگیز است، در سال ۱۳۸۹ توانست با آلبوم «نشونه» با تنظیم اسپندازمذ الهی را به کمک خانواده تجویری و آوای شباهنگ روانه بازار موسقی کشور کند.

از عمده فعالیت های او می توان به حضوردر آلبوم «رنگ آفتاب»(۱۳۹۳) وهمکاری با رضا صادقی در قطعه«بگوباهامی»، همصدایی با مهدی مدرس و سعید عرب اشاره کرد.

نوشالی تاکنون بیش از صد ترانه خواننده که ۳۰ قطعه آنها در همکاری با انوشیروان تقوی بوده است.

وی همچنین تیتراژسریالهای مختلف در شبکه های تلویزیونی و تیتراژهای ویژه برنامه های نوروزی و رادیویی را در کارنامه خود دارد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی