اجرای صحنه‌ای فرزین، حاجیلی و نعمت الهی در تهران

پویا عباسپور

رسانه نوا – با نزدیک‌تر شدن به پایان اولین ماه فصل گرم تابستان، اجراهای داغ تهران جانی تازه به خود می‌گیرد و قرار است که چهره‌های پرطرفدار موسیقی پاپ را در اجراهای صحنه‌ای و بر روی سن سالن میلاد به خود ببیند.

امید حاجیلی بمب این روزهای موسیقی پاپ که با شور و هیجان قابل توجهی که در اجراهی صحنه‌ای از خود به طرفدارانش منتقل می‌کند همیشه مورد توجه دوستدارانش بوده، قراراست در دو روز و چهار سانس به روی صحنه به اجرای برنامه بپردازد. حاجیلی در روزهای سه شنبه ۲۲ و پنج شنبه ۲۵ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه به دیدار دوستداران موسیقی می‌رود. گفتنی است که تمامی مراحل آلبوم دوم حاجیلی نیز انجام شده و قرار است به زودی در بازار موسیقی مجاز کشور منتشر شود.

روزبه نعمت‌الهی که با انتشار ۳ آلبوم و سلیقه خاصی که در کارهایش اعمال می‌کند مخاطب مختص به خودش را پیدا کرده، قرار است در سالن میلاد نمایشگاه و در روز دوشنبه ۲۸ تیر به اجرای برنامه بپردازد.

همچنین فرزاد فرزین خواننده‌ی خوش صدا و البته خوش سلیقه موسیقی پاپ که اخیرا آخرین آلبوم خود را با نام ۶ منتشر کرده قرار است، کنسرتی را در قالب کنسرت‌های سورپرایزی خود اجرا کند که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روزهای سه شنبه ۲۹ و چهارشنبه ۳۰ تیر با شعار کنسرت ۱۴۱۰ به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

همانطور که از فرزین انتظار می رود در این کنسرت باید منتظر سورپرایزهای قابل توجهی از این خواننده قابل بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی