رضا صادقی از دلایل عدم حضورش در مراسم حبیب می‌گوید

سام بورنگ

رسانه نوا – «رضا صادقی» خواننده‌ی موسیقی پاپ، در یادداشتی دلایل عدم حضورش در مراسم هفتمین روز درگذشت «حبیب محبیان» را عنوان کرد.

گفتنی است این مراسم درحالی برگزار شد که جای خالی چهره‌های مطرح موسیقی به شدت دیده می‌شد و انتقادات فراوانی را برای آن‌ها در پی داشت. رضا صادقی با انتشار این متن در واکنش به عدم حضورش در مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب محبیان نوشت:

در تمام عمرم نه با درد کسىى عکس انداختم و نه اشک تمساح توى مراسمى ریختم … احترام به قلبه و غیر از اون قلابى و خنده دار …. متاسفم براى جامعه ایى که فصلى رنگ هوادارى عوض میکنن و دهان باز و مغز تهى مانع از دیدن زشتى رفتار خودشون میشه …. بله من مراسمى نمیرم چون اصلا دوست ندارم با عینک افتابى و لباس نو براى صفحه ها رنگ تازه باشم .. اهاى اونایى که دم از هوادارى میزنید و احترام و قدرشناسى .. مرحوم حبیب عزیز چند سال توى همین خاک بود ؟ کى براى خوندنش و روى صحنه بودنش از مسئولین تقاضا کردین یا تجمع کردین یا همخوانى کردین ؟؟ کى حتى یادتون بود که این مرد کجاست ؟ تا کى میخوایم به خودمون دروغ بگیم ؟؟ روحش شاد کاش از این قوم در حیاطش قدر دانى میدید … خجالت اوره بعد مرگ هنرمند ، حامى و هوادار بودن این مصداق بارز دورنگیه … من با افتخار کنار بچه هاى شمس ابادى خواهم بود که شک ندارم دیده شدن درد امثال على و خانوادش دغدغه مرحوم حبیب و همه هنرمندانه …

چند سال حبیب توى همین سرزمین از خستگى ها و ارزوى روى صحنه بودنش گفت و فقط تاسف شنید و تشویق بى اثر ، حالا جالبه دیدن و شنیدن روایات عجیب این خلق … بهترین جمله رو خود حبیب خوند و رفت .. ” در این زمانه بى هاى و هوى لال پرست … خوشا بحال کلاغان قیل و قال پرست .. رسیده ها چه غریب و نچیده مى افتند .. به پاى هرز علفهاى کال پرست …. ” ——- اصلا توقع ندارم زیر این پست بى حرمتى نبینم ، پس “در حق ما هرچه گویند جاى هیچ اکراه نیست” …..

دیدگاه شما

4 دیدگاه
پاسخ دادن

پس خدا رحم کرد و مردم همگی و همگی مثله جنابتان فکر نکردند و جنازه حبیب روی زمین نماند!این چه حرفیست که چون به حبیب مجوز ندادن مردم مقصرند،،،مردم مگه تویه این مملکت چیکارند جز اینکه در انتخابات شرکت کنند و رای بدند همین و بس،،،جناب صادقی به مجلس ختم یک مسلمان ایرانی که از قضا با شما هم صنف بود کم لطفی کردید و نیامدید و خودتون بهتر میدونید چرا،،،پس لطفا آسمون ریسمون نبافید،،،چرا برای مراسم دیگران میرید برای عکس رنگی شدن روزنامه ها ولی این یکی میشد مرده پرستی؟جل الخالق به اینهمه توجیه!!!

پاسخ دادن

نرفتید حالا به مردمی که رفتندتوهین هم می کنی خجالت داره تودیگه ازهمه هفت خط تری شماهابرای پول وکنسرت گندزدیدبه مرام وانسانیت دیگه به مردم توهین نکن خجالت بکش احسان خواجه نوری باشهامت گفت پشیمونم. لااقل یک کم مرام خواجه نوری راداشته باش

پاسخ دادن

وقتی جامعه به افراد بیشعور و فاقد صلاحیت میدون بده نتیجه اش میشه این توهین :
جامعه ايى كه فصلى رنگ هوادارى عوض ميكنن و دهان باز و مغز تهى مانع از ديدن زشتى رفتار خودشون ميشه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی