رضا صادقی: زمان مطالبات فرهنگی و اجتماعی فرا رسیده است!

سام بورنگ

رسانه نوا – «یعنی درد» هفتمین آلبوم رسمی رضا صادقی در بازار موسیقی سراسر کشور منتشر شد.

«یعنی درد» توسط موسسه صوت آوای هنر منتشر شده است؛ در این اثر شاهد حضور پررنگ‌تر «رضا صادقی» در نقش ترانه‌سرا و آهنگساز هستیم. «حال بارون» با ترانه و ملودی «رضاصادقی» و تنظیم «مهران خالصی»، اولین قطعه آلبوم است. منو یادت، یعنی درد، معصومانه، دل دلا (دل بی غم)، یه چیزی کمه، آروم برو، همه چی خوبه، اولین بارون، من دوست دارم و دیگه تموم شد دیگر قطعات این آلبوم هستند.

مطابق شش آلبوم‌ رسمی گذشته صادقی در این آلبوم هم یک قطعه با گویش بندرعباسی به نام «دل بی‌غم» که در آن به مدح شهر بندرعباس و مردمش می‌پردازد به مردم این شهر هدیه شده است.

در کنار رضا صادقی، آهنگسازی آلبوم را بابک بابایی، نیکان ابراهیمی، فواد غفاری، محمدعلی شیعاوی و محمد عابدینی انجام داده‌اند و مسعود همایونی، مهرداد احمد‌زاده، شهراد امیدوار، نیکان ابراهیمی، معین راهبر، مهران خالصی، امیربهادر دهقان، آرمان منورصادق و سعید زمانی نیز به عنوان تنظیم‌کننده حضور دارند.

همچنین ترانه‌های آلبوم نیز از سروده‌های بابک بابایی، صابر قدیمی، حدیث دهقان، محمدعلی شیعاوی و محسن حق نظری انتخاب شده است.

رضا صادقی درخصوص انتشار این آلبوم گفت: من به شخصه به این دلیل به آقای روحانی رای دادم چون می‌دانم می‌توانم از دردها برایش حرف بزنم و این اتفاق در آلبوم «یعنی درد» افتاده و حالا که خیزش بزرگ مردم ایران به بار نشسته، زمان مطالبات فرهنگی و اجتماعی درست و منطقی از ایشان است. من به آقای روحانی رای دادم چون می‌دانستم می‌توانم از دردهایی که خیلی معانی در جامعه من دارد، با ایشان حرف بزنم و نتیجه این گفتمان هنری، بدون شک سرافرازی ایران ماست و دوم خردادی دیگر در راه است.

صادقی اضافه کرد: «یعنی درد» از درون ما آغاز می‌شود. قرار است از این به بعد با هشتگ #یعنی_درد اتفاقات تلخ اجتماعی و هنری را با هم بازتاب دهیم. در آلبوم جدیدم همه را غافلگیر می‌کنم و اتفاقاتی در این آلبوم هست که تلگنری پردرد و عمیق برای همه ماست.

«یعنی درد» هفتمین آلبوم رسمی رضا صادقی نام دارد و توسط موسسه صوت هنر اول در بازار موسیقی سراسر کشور منتشر شده است.

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

رضا صادقی رو خیلی دوست داشتم اما الان نه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی