کنسرت گروه تندر برگزار می‌شود

رسانه نوا – کنسرت گروه تندر ۱۴ تیر ماه با اجرای قطعات جدید در برج آزادی برگزار می‌شود.

اردوان انزابی پور درباره اجرای جدید تندر گفت: اجرای جدید گروه تندر همراه با وکال که بعد از اجرای ما در شب شنبه ها، به نوعی نخستین کنسرت اختصاصی ما با وکال است. در این اجرا ما قطعاتمان را کامل اجرا می کنیم. کل آلبوم دوم و تعدادی از قطعات آلبوم اول و یک ترک نیز از آلبوم سوم در این کنسرت اجرا می‌شود.

او درباره آلبوم سوم گروه تندر نیز عنوان کرد: این آلبوم  نیمی از کارهایش انجام شده و ما در آلبوم سوم سیستم و فضای جدیدی را تجربه می‌کنیم. تندر در کارهای جدیدش ساختار موزیک هارد راک را دنبال می‌کند و سازبندی هایمان خیلی خلوت تر شده است. در آلبوم سوم سازهای اودیشنال مثل هارمونیکا نداریم و در خیلی از آهنگ ها وکال های چند لایه خواهیم داشت. همچنین در اشعار هم تحولاتی به وجود آمده و دیگر همه اشعار را خودم نمی‌گویم. اشعار آلبوم جدید هم به جز من از اعضای دیگر گروه است و کاملا امروزی با لحن جدی اما در عین حال آن‌قدر سقیل نیست.

سرپرست تندر درباره زمان انتشار آلبوم جدید گفت: تا کنون بخشی از کارهای آلبوم انجام شده و احتمال می‌دهم اگر کارهای مجوز به درستی پیش برود این آلبوم در پاییز منتشر شود. این واقعا اتفاق جدیدی برای ما است و روند آهنگسازی آلبوم واقعا انرژی می برد. پیش از انتشار آلبوم نیز ما تلاش می‌کنیم تا کنسرت‌های دیگری را در تهران و شهرستان ها برگزار کنیم. 

وی در پایان افزود: ما یک سورپرایز ویژه برای کسانی که به سالن می آیند داریم و تا به حال انجام ندادیم و امیدواریم که مخاطبان در سالن از مواجهه با آن لذت ببرند.   

کنسرت گروه تندر ۱۴ تیر از ساعت ۹ شب در سالن برج آزادی برگزار می‌شود. در این اجرا اردوان انزابی پور (گیتار الکتریک و خواننده)، مجید برزیده (گیتار الکتریک و خواننده)، بیتا صادقی (گیتار الکتریک)، کاوه وزیری (گیتار باس و همخوان) و آیدین انزابی پور (درامز) به نوازندگی می‌پردازند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی