اعضای گروه شیلر وارد تهران شدند

سام بورنگ

 

رسانه نوا – کریستوفر ون دیلن سرپرست گروه موسیقی شیلر به همراه اعضای گروهش ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه ۱۸ آذرماه سال جاری وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شد.

به گزارش رسانه نوا، اعضای گروه شیلر برای برگزاری ۵ شب کنسرت در تالار وزارت کشور آذرماه سال جاری به تهران آمد. این اجرا در شب‌های ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ آذرماه سال جاری ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهد رفت.

کریستوفر ون دیلن که به همراه اعضای گروه و تعدادی از اعضای فنی کنسرت به ایران آمده درباره حضور خود در ایران گفت: احساس خوبی دارم چراکه ده سال پیش نیز به ایران آمده بودم و ابتدا به تبریز و بعد به اصفهان و تهران آمدم. همان‌طور که گفتم تمامی اعضای گروه احساس خوبی برای حضور در ایران داریم و خیلی منتظر این هستیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و عکس‌العمل مردمی که به کنسرت می‌آیند چیست! این احساس را همیشه داشته و دارم که یک شعر و موسیقی را زمانی که خلق می‌کنید می‌توانید به سراسر دنیا ببرید و با مردم آنجا به اشتراک بگذارید.

کریستوفر ادامه داد: آن زمان که به ایران آمدم، هیچ‌وقت فکرش را نمی‌کردم بتوانم در ایران به اجرا بپردازم.

این موزیسین بین‌المللی درباره طرفداران ایرانی خود گفت: من در اینستاگرام همیشه خبرهایی را از طرفداران ایرانی می‌گرفتم و خیلی تقاضا برای حضور در ایران داشتم تا یک سال پیش که با آقای مصطفی کبیری در تماس بودیم تا اینکه قرار شد در ایران کنسرتی را برگزارم کنیم و از آن زمان متوجه شدم که طرفداران زیادی در ایران دارم و بسیار خوشحالم که قرار است اجرایی را در ایران داشته باشم.

سرپرست گروه شیلر درباره برنامه‌ریزی‌اش برای اجرا در ایران توضیح داد: یک سورپرایز کوچک برای طرفداران ایرانی داریم. ما سعی کردیم قشنگ‌ترین موسیقی‌هایمان را برای این اجرا انتخاب کنیم تا بتوانیم دو ساعت مردم و طرفداران را با خود همراه کنیم.

کریستوفر همچنین در مورد موسیقی ایران گفت: می‌توانم هنرمندان ایرانی را برایتان بشمارم ولی یک هفته دیگر، طور دیگری است و مطمئناً افراد بیشتری را خواهم شناخت.

وی در پایان گفت: من واقعاً از دعوتی که از ما برای حضور در ایران شده خوشحال هستم و برای تمام گروه ما نقطه اوجی است که بتوانیم در ایران اجرا داشته باشیم.
کریستوفر ون دیلن همراه اعضای گروهش بعد از ملاقات کوتاه و گپ و گفت، ساعت ۲۲:۳۰ بعد از استراحت کم، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) را به مقصد محل اقامت خود در تهران ترک کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی