موزیسین پیشگام آلمانی در تهران کنسرت برگزار می‌کند

سباستین پلانو
سام بورنگ

رسانه نوا – سباستین پلانو آهنگساز آلمانی در قالب پروژه رزونانس و با برپایی کنسرت «در میان دو جهان» برای نخستین بار به ایران می آید.

به گزارش رسانه نوا، پروژه موسیقیایی رزونانس در سومین دوره فعالیت خود میزبان «سباستین پلانو» آهنگساز آلمانی است که در قالب کنسرت درمیان دو جهان طی روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفندماه جاری به اجرای برنامه می پردازد.

سباستین پلانو به عنوان نابغه جوان موسیقی در چند سال اخیر بارها مورد تحسین اهالی موسیقی و منتقدان به ویژه در آلمان و اروپا قرار گرفته است.

او با عرضه نخستین آلبوم خود با نام (Arrhythmical part of Hearts) به شهرت بین المللی رسید بطوریکه بسیاری ازمنتقدان و صاحب نظران عرصه موسیقی از او به عنوان هنرمند پیشگام در ترکیب سازهای آکوستیک و الکترونیک یاد کردند. همچنین دومین آلبوم او که توسط «نیلس فرام» موسیقی دان و تهیه کننده آلمانی، مستر شده یک حرکت رو به جلو در عرصه موسیقی الکترونیک بوده است.

گفتنی است این کنسرت موسیقی به همت مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه ساعت ۱۹ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود و علاقمندان از روز پنجشنبه ساعت ۱۴ و از طریق سایت ایران کنسرت می توانند بلیت های برنامه را خریداری کنند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی