حمیدرضا نوربخش: روند درمانی استاد شجریان ادامه دارد

سام بورنگ

رسانه نوا – در پی انتشار شایعه هایی درباره وضعیت محمد رضا شجریان، مدیر عامل خانه موسیقی پس از تماس با خانواده استاد از پیگیری ادامه مراحل درمانی وی خبر داد.

در پی بروز شایعه هایی درباره سلامتی استاد محمدرضا شجریان، حمیدرضا نوربخش با خانواده او تماس گرفت و جویای حال استاد آواز ایران شد.

حمیدرضا نوربخش درباره وضعیت درمانی استاد شجریان گفت: در روزهای گذشته پس از انتشار شایعه هایی، با خانواده استاد شجریان تماس هایی داشتم و آن طور که خبردار شدم، مراحل درمانی استاد شجریان همچنان ادامه دارد و خوشبختانه هیچ کدام از شایعه های مطرح شده در فضای مجازی صحت ندارد.

نوربخش افزود: به گفته تیم پزشکان معالج استاد در آمریکا، مرحله نخست شیمی درمانی وی به پایان رسیده و پس از گذراندن دوران نقاهت، مراحل درمانی استاد ادامه پیدا می کند.

مدیرعامل خانه موسیقی گفت: امیدواریم مراحل درمانی این استاد برجسته موسیقی ایران با موفقیت انجام شود و در آینده یی نزدیک شاهد حضورش در کشور باشیم.

نوربخش در پایان با اشاره به انتشار شایعه های بی اساس درباره سلامتی استاد شجریان، گفت: از همه علاقه مندان و مردم هنردوست ایران می خواهم تنها از مراجع رسمی پیگیر سلامتی استاد شجریان باشند و به شایعه های منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکنند.

همچنین گفتنی است حسین توتونچیان مدیریت موسسه ققنوس نیز چندی پیش در گفتگو با نوا از بهتر شدن حال استاد شجریان خبر داد و شرایط جسمانی وی را رو به بهبود عنوان کرد.

دیدگاه شما

1 دیدگاه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی