واکنش تند سینا سرلک پس از حواشی حذف چاوشی از شهرزاد!

محسن چاوشی و سینا سرلک
سام بورنگ

رسانه نوا – سینا سرلک سرانجام نسب به حواشی اخیر پس از حذف محسن چاوشی از قسمت جدید سریال شهرزاد واکنش نشان داد و گفت: ⁣اگر فضای منفی که توسط همین به ظاهر دوستان پیش آمده، ادامه پیدا کند، حرف هایی خواهم زد که آن وقت متوجه می شوند که اشکال اصلی کار از کجاست!

به گزارش رسانه نوا، پس از حواشی هفته گذشته که به دنبال حذف نام محسن چاوشی از «شهرزاد» و دو پست کنایه آمیز محسن چاوشی در اینستاگرام اتفاق افتاد خبرهایی در مورد دلخوری این خواننده از سینا سرلک و سازندگان «شهرزاد» منتشر شد. سینا سرلک امروز به تندی به این حواشی واکنش نشان داد و نوشت: هیچ اختلافی بین من و هیچ هنرمندی نبوده و نیست. مشکل از افرادی است که از روی بی اطلاعی و بی منطقی شایعاتی را درست می کنند. موزیک «تنها امید زندگی» مربوط به ۲ سال پیش است که خود جناب امامی تهیه کننده سریال «شهرزاد» از من این کار و موزیک «برخیزم» را خریدند و هر کدام در زمان خودشان منتشر شد. طبق نظر جناب استاد فتحی، و هیچ دخالتی از سمت من در کار نبوده و نیست.
سینا سرلک افزود: ⁣اگر هم جایی اعتراض کردم دفاع از حقوق مادی و معنوی بوده که حتی همان هم از طرف بعضی افراد رعایت نشد. اما کارهایی از طرف دوستان هنرمند و همکار من انجام شد که سکوت کردم و هرگز آنها را عمومی نکردم. ولی اگر فضای منفی که توسط همین به ظاهر دوستان پیش آمده، ادامه پیدا کند، حرف هایی خواهم زد که آن وقت متوجه می شوند که اشکال اصلی کار از کجا و از چه کسانی است.
من همیشه از حاشیه به دور هستم چون اعتقاد دارم وقتی فردی توانایی و ظرفیت دارد، در نهایت کار و توانایی او دیده می شود. پس نیازی به حاشیه سازی ندارم. اما اگر ببینم افرادی حرمتها را حفظ نمی کنند، آن وقت من هم سکوتم را می شکنم و آن وقت همه متوجه خواهند شد که ماجرای اصلی از چه قرار است.

دیدگاه شما

2 دیدگاه
پاسخ دادن

با سلام این دو هنرمند عزیز با توجه به جایگاه صدا و سبکی که دارند می توانند در کنار هم اثرهای هنری بی بدیلی را خلق کنند همچنانکه در سریال شهرزاد موسیقی و صدای این دو عزیز در تکمیل انتقال پیام فیلم به مخاطب بسیار اثرگذار بوده است. از این دو بزرگوار و همچنین سازندگان شهرزداد درخواست تجدید نظر و گذشت و مهربانی را دارم.

پاسخ دادن

جذاّبیت صحنه‌های این سریال فقط به خاطر تاثیر گذاری صدای گرم آقای چاوشی و آقای سرلک است.

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی