بازگشت مریم حیدرزاده به عرصه موسیقی

مریم حیدرزاده
سام بورنگ

رسانه نوا – جدیدترین اثر مریم حیدرزاده در قالب آلبومی از ترانه‌هایش با عنوان «آبرنگ» روانه بازار شد.

به گزارش رسانه نوا، آلبوم شعر و دکلمه «آبرنگ»، اثری از مریم حیدرزاده، شاعر معاصر و نام آشنای کشورمان، به زودی منتشر می‌شود. هم زمان با انتشار نسخه فیزیکی این اثر، خرید و دانلود قانونی نسخه دیجیتالی آن نیز امکان پذیر خواهد بود.

«آبرنگ» آلبوم تازه‌ای با اشعار و صدای حیدرزاده است که تهیه کنندگی آن را مهدی کرد برعهده داشته است.

این اثر در قالب ۱۵ ترانه به نام‌های «تازه یادم می‌افته که تو رفتی»، «آبرنگ»، «من از همه تنهاترم»، «کافی شاپ»، «خداحافظ»، «دلت وقتی می گیره»، «تو فقط بگو نمی ری»، «بارون میاد»، «گل نازم»، «تولد بی تو»، «بی طاقتم»، «یکی بود یکی نبود»، «بنویس»، «از تو پنهون نمی کنم» و «لالایی» ضبط و تولید شده است.

حیدرزاده نقاش، نویسنده، شاعر و ترانه‌سرای ایرانی است که بینایی خود را بر اثر چند عمل جراحی در کودکی از دست داده است، نام این هنرمند اواخر دهه ۷۰ به خاطر شعرهایی که به سبک محاوره‌ای و با استفاده از کلمات ساده می سرود بر سر زبان‌ها افتاد.

بسیاری از هنرمندان و خوانندگان پاپ ایران از ترانه‌های او در آهنگ‌هایشان استفاده‌ کرده‌اند. این سومین آلبوم مستقل شعر و دکلمه‌های مریم حیدرزاده است که پس از سال‌ها فعالیت این شاعر و ترانه‌سرا در عرصه موسیقی منتشر می‌شود. او طی سال‌های گذشته با وجود حضور کم در موسیقی، فعالیت‌های هنری دیگری نظیر برگزاری نمایشگاه نقاشی‌ و همچنین انتشار کتاب را انجام داده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی