مراسم رونمایی از آلبوم سپیده خداوردی برگزار می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – مراسم رونمایی از آلبوم «قاصدک سپید» اثر «سپیده خداوردی» روز دوم شهریور برگزار می‌شود. سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران از ساعت نوزده و سی دقیقه میزبان این برنامه خواهد بود.

به گزارش رسانه نوا، آلبوم دکلمه‌های سپیده خداوردی که با اشعار خودش و به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای ماد» به مرحله انتشار رسیده دارای نه قطعه است.  همایون نصیری (نوازنده سازهای کوبه‌ای)، رضا لمعانی (نوازنده گیتار) و مازیار مرتاضیه (صدابردار، میکس و مسترینگ) هنرمندانی از دنیای موسیقی هستند که همراه سپیده خداوردی در تولید این آلبوم بوده‌اند. قرار است در مراسم رونمایی آلبوم قاصدک سپید جمعی از هنرمندان سرشناس عرصه موسیقی، ادبیات و سینما و تلویزیون حضور پیدا کنند.

خداوردی در حالی آلبوم دکلمه‌های خود را روانه بازار می‌کند که سال گذشته مجموعه اشعار او به نام قاصدک سپید منتشر شد که بازخورد خوبی میان دوستداران این هنرمند و همچنین مخاطبان حوزه کتاب و ادبیات داشت. از سوی دیگر شنیده می‌شود که سپیده خداوردی در حال برنامه‌ریزی برای اجرای قطعات آلبوم قاصدک سپید روی صحنه است ولی هنوز جزئیات دقیقی در این زمینه اعلام نشده است.

سپیده خداوردی طی حدود دو دهه اخیر سابقه ایفای نقش در سریال‌هایی نظیر از یاد رفته، محکومین، آوای باران، عصر پاییزی و پروانه و… در چندین فیلم‌سینمایی و تله فیلم هم حضور داشته است. دو سریال به نام‌های «مرگ خاموش» و «عروس تاریکی» با بازی سپیده خداوردی هم در نوبت پخش تلویزیون قرار دارد. اما این هنرمند تحصیلکرده هنرستان موسیقی هم هست و کنترباس و تار سازهای تخصصی او است. سپیده خداوردی سابقه نوازندگی در تور کنسرت‌های استاد محمدرضا شجریان در کشورهای مختلف، عضویت در ارکستر البرز به رهبری استاد لوریس چکناواریان و استاد مجید انتظامی، نوازندگی در ارکستر ملی به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی، عضویت در ارکستر ملل به خوانندگی سالار عقیلی و همکاری با ارکستر رودکی به خوانندگی عبدالحسین مختاباد و… را در کارنامه دارد. همچنین سال گذشته مجموعه شعرخوانی «سپیدار» که اجرای سروده‌های «هوشنگ ابتهاج» با موسیقی «مجید درخشانی» بود با صدای سپیده خداوردی منتشر شد. این هنرمند در شب‌های اخیر با سریال «بوی باران» مهمان منازل مخاطبان است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی