دانیال شهرتی آهنگ متن و تیتراژ «تلاطم» را ساخت

سام بورنگ

رسانه نوا – دانیال شهرتی خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده جوان کشورمان که پیشتر با خوانندگی و آهنگسازی آهنگ هایی چون بی حوصله، دوری و دلتنگی، چشم های شرقی و بعد از تو به عرصه موسیقی معرفی شده بود، هم اکنون موسیقی متن وآهنگسازی تیتراژ سریال جدید شبکه پنج با نام «تلاطم» را به عهده گرفته است.

دانیال شهرتی قطعاتی برای این سریال نوشته است که موسیقی هر شخصیت داستان مختص به خودش است.

آهنگسازی تیتراژ پایانی نیز به عهده دانیال شهرتی و خوانندگی محمدرضا عیوضی است که بر روی ترانه ای از مهشاد عرب ساخته شده است.

فرژام فلکی (ویلن و آلتو و سه تار و کمانچه)، آناهیتا ایزدی پارسا(ویلنسل)، دانیال شهرتی(فلوت و گیتار و دف و پیانو)، نوازندگان این پروژه در همکاری با دانیال شهرتی هستند که ضبط آن، در موسسه فرهنگی هنری «سرزمین مهروماه» به مدیریت وی و محمد مظفری صورت گرفته است.

سریال «تلاطم» به کارگردانی وحید بیطرفان و تهیه کنندگی کرامت پورشهسواری و در آستانه شروع هفته نیروی انتظامی از سه شنبه ۹ مهرماه ساعت ۲۳ برروی آنتن شبکه پنج سیما می رود و داستان چند خانواده مختلف را به شکل موازی روایت می کند.

از جمله بازیگران این سریال می توان به جلیل فدجاد، بیتاخردمند، امین ایمانی، شیوا خسرومهر، مجید واشقانی، ساغر عزیزى ، حسین پورکریمی و… اشاره کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی