تاریخ برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی نوای خرم اعلام شد

سام بورنگ

رسانه نوا – ستاد برگزاری پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) تاریخ برگزاری این رویداد موسیقایی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان را اعلام کرد.

به گزارش رسانه نوا، ستاد برگزاری پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) تاریخ برگزاری بخش نهایی این رویداد موسیقایی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان را اعلام کرد. در این دوره از جشنواره و جایزه همایون خرّم ۱۵۲۴ نفر در قالب ۶۲۰ اجرای گروهی و انفرادی از ۲۷ استان و ۹۶ شهر کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که هیات ارزیابی این مرحله پس مشاهده و بررسی آثار، در مجموع ۳۱۵ اجرا و ۱۰۱۱ نوازنده و خواننده را برای اجرای حضوری در مرحله رقابتی پنجمین دوره جشنواره انتخاب کردند.

اجراهای حضوری بخش رقابتی جشنواره طی روزهای ۸، ۹، ۱۵ و ۱۶ آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران میزبان شرکت کنندگان خواهد بود، این در حالی است که اختتامیه پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم ۵) نیز روز ۵شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ در تالار وحدت تهران با حضور شرکت کنندگان، علاقه مندان موسیقی ایرانی، هنرمندان و تعدادی از مدیران فرهنگی برگزار می شود.

پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و و استفاده از نمونه ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای هنرمندان گروه سنی زیر ۱۸ سال، توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری در فرهنگسرای نیاوران تهران و تالار وحدت برگزار می شود.

در این دوره از جشنواره که با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان دوستداران موسیقی اصیل ایرانی است، نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی