احمد صدری دبیر یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی شد

احمد صدری
هاتف حسینی

رسانه نوا – معاون امور هنری به مشاورش حکم دبیری جشنواره موسیقی نواحی داد.خبری که ساعاتی پیش منتشر شد مبنی بر اینکه احمد صدری دبیر یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منتخب شده است. این در حالی است که صدری چندی پیش نیز بعنوان طی حکمی از طرف معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مشاور معاون وزیر و نیز رییس کمیته های تخصصی ارزشیابی هنرمندان منصوب منتخب شده بود.

سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی احمد صدری را به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب کرد.

معاون امور هنری در این حکم نوشته است: نظر به سوابق علمی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود در برگزاری هر چه با شکوه تر جشنواره پیش رو موفق و موید باشید.

احمد صدری کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر با گرایش موسیقی و درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.

صدری دارای سوابق و تجارب پژوهشی، علمی و آموزشی متعددی از جمله قائم مقامی ریاست گروه موسیقی فرهنگستان هنر و عضویت تحریریه فصلنامه خیال را در کارنامه خود دارد و تاکنون کتاب ها و مقالات متعددی از او منتشر شده است. صدری همچنین مدرس هنرهای ایرانی در دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه هنر بوده است و امسال به عنوان پژوهشگر برگزیده در حوزه هنرهای سنتی در هفته پژوهش انتخاب شد. دبیر علمی بخش موسیقی همایش بین‌المللی حکمت و فلسفه هنر، عضو هیئت علمی همایش‌های بین‌المللی؛ معنای زیبایی، کمال‌الدین بهزاد، سلطان محمد، طبیعت در هنر شرق و همایش‌های تخصصی موسیقی؛ صفی‌الدین ارموی، عبدالقادر مراغه‌ای، قطب‌الدین شیرازی، فارابی از فعالیت های دیگر علمی و پژوهشی صدری است. صدری همچنین تاکنون دبیر و داور جشنواره ها و همایش های مختلفی در حوزه هنر و موسیقی از جمله قائم‌مقام دبیر چهارمین و پنجمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، قائم‌مقام سیزدهمین و چهاردهمین جشنواره موسیقی ذکر و ذاکرین، عضو شورای ارزشیابی کمیته سازسازی هنرهای سنتی میراث فرهنگی کل کشور، قائم‌مقام و عضوشورای سیاستگذاری و داور نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، دبیر علمی جشنواره آواها و نواهای رضوی، قائم‌مقام انجمن موسیقی تهران و دبیر علمی دهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران بوده است.

یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران سال آینده در کرمان برگزار می شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی