آلبوم «عطاریه» منتشر و رونمایی می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «عطاریه» به آهنگسازی پیام بحیرایی و خوانندگی رامین بحیرایی، شنبه ۲۵ فروردین ساعت ۱۱ صبح در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش رسانه نوا، همزمان با بزرگداشت عطار نیشابوری شاعر و عارف بزرگ ایرانی، مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «عطاریه» با حضور صاحبان اثر و همچنین اهالی فرهنگ و هنر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این مراسم دکتر محمد بقایی (مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه ادبیات) پیرامون زندگی و اشعار عطار به همرامی نقد و بررسی آلبوم توسط میرعلیرضا میرعلینقی (محقق، پژوهشگر و مورّخ موسیقی ایرانی) و همچنین سجاد پورقناد (نوازنده تارو سه تار، منتقد و سردبیر سایت موسیقی گفتگوی هارمونیک) به سخنرانی می‌پردازند.

در بخش دیگر این گردهمایی، قطعاتی از آلبوم عطاریه توسط گروه موسیقی هیراب به خوانندگی رامین بحیرایی و آهنگسازی پیام بحیرایی، نوازندگی سیاوش عبدی (تمبک-دف) مسعود نجفی (سنتور)و علی نجفی (نی) اجرا می‌شود.

آلبوم عطاریه در حالی روز شنبه ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۱۱ صبح در فرهنگسرای ارسباران رونمایی خواهد شد که این اثر در مایه بیات ترک مرکب شامل سه تصنیف و چند قطعه ضربی و ساز و آواز است و شرکت نغمه پردازان بهنام انتشار این مجموعه موسیقایی را بر عهده دارد.

گفتنی است ورود برای عموم در این آیین رونمایی آزاد است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی