جزییات پروژه چند شب نی و قانون اعلام شد

سام بورنگ

رسانه نوا – هشتمین دوره پروژه موسیقایی «چند شب» با برگزاری کنسرت «چند شب نی و قانون» میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی است.

به گزارش رسانه نوا، هشتمین دوره پروژه موسیقایی «چند شب» از ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه با برگزاری کنسرت «چند شب نی و قانون» میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی است. در اولین شب از این سری کنسرت‌ها حمیدرضا زبردست نوازنده نی، مرجان مهربان نوازنده قانون، صدا سدیفی نوازنده قانون و زمان خیری نوازنده نی در تالا رودکی به اجرای برنامه می پردازند.

در روز بیست و سوم مرداد ماه نیز حسین خوش‌چهره نوازنده نی، یاسمن نجم‌الدین نوازنده قانون، مهدی تیموری نوازنده نی و مژگان حسینی نوازنده قانون برنامه های خود را اجرا می کنند. در روز بیست و چهارم مرداد ماه هم سعید روحانی نوازنده نی، فریده رضایی نوازنده قانون، امیر سیاوش‌پور نوازنده نی و پریچهر خواجه نوازنده قانون کنسرت هایی را برگزار می کنند.

مجموعه کنسرت‌های «چندشب» که به همت موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» به مدیریت افشین معصومی برگزار می‌شود با هدف یادآوری ریشه‌های اصلی موسیقی در ١٠ دوره طراحی شده که در هر دوره به یک ساز از حوزه موسیقی ایرانی، و کلاسیک پرداخته می‌شود. در پایان سال ٩٧ نیز بسته موسیقایی مجموعه کنسرت های «چند شب» توسط این موسسه منتشر خواهد شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی