آیین رونمایی از آلبوم «لیلی نامه» به روایت داود آزاد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – مراسم رونمایی از آلبوم لیلی نامه داود آزاد روز جمعه ۲۰ فروردین ۹۵ ساعت ۱۷به میزبانی فرهنگسرای ارسباران برگزارمی شود.

داود آزاد نوازنده خوش ذوق و باسابقه تار، سه تار و تنبور، مدتی است که به موسیقی تلفیقی روی آورده و با استقبال مخاطبان مواجه شده است. آخرین اثر او با نام لیلی نامه در دستگاه های بیات اصفهان، نوا و شور اجرا شده است.
در این آلبوم جاوید ابراهیم پور (نی)، نبیل یوسُف شریداوی (دف)، شایان ریاحی (پرکاشن)، محمد جعفر قاضی عسگر (تنبک) و کارن کبیری (کنترباس) به عنوان نوازنده حضور دارند. همچنین مرتضی قنبر نسب هنرمند بهبهانی در یک قطعه نی انبان، حمزه مقدم نوازنده خوزستانی در یک قطعه سازهای کوبه ای جنوبی و در دو قطعه دیگر نیز نیک هلند نوازنده بنام انگلیسی ویولونسل نواخته اند.
داود آزاد متولد ۱۳۴۲ در ارومیه است. وی فراگیری ساز تار را از بیست سالگی به طور کاملا خودآموز آغاز کرد و از بهمن سال ۱۳۶۲ رسما به تدریس تار و سه‌تار در تبریز پرداخت. آزاد از همان ابتدای فعالیت، همت خود را در جستجو و تحقیق در آثار گذشتگان موسیقی گذاشت و در زمره معدود هنرمندانی است که آثار تحقیقی خود را بر پنجه و مضراب ساز پیاده کردند.
نوربخش جان، می بی رنگی، کوی تو، در میخانه، نورجان و دیوان شمس وباخ از جمله آثار پرمخاطب این هنرمند است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی