«اسین چلبی» نواده «مولانا» برای «شجریان» پیام فرستاد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – سیل پیغام‌های ارسالی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خبری برای محمدرضا شجریان، به بیست و دومین نواده مولانا (رومی)، «اسین چلبی» رسید.

در حالی که طی روزهای گذشته، افراد شاخصی از اقشار مختلف جامعه ضمن تماس با «محمدرضا شجریان» جویای احوال او شده بودند و عده‌ای نیز با انتشار پیام و نامه  در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خبری از او حمایت کرده بودند؛ این بار «اسین چلبی» یکی از نوادگان «مولانا» برای «شجریان» پیام بهبودی فرستاد. علاوه بر «محمدرضا شجریان» از «عباس کیارستمی» کارگردان فقید سینمای کشورمان نیز که این روزها با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند؛ نام برده شده است. این پیام توسط «فروزنده اربابی» عضو ایرانی بنیاد مولانا از زبان ترکی استانبولی به فارسی این چنین ترجمه شده است:
«بسم‌ الله الرحمن الرحیم
ساقی دلدار تویی، چاره بیمار تویی، شربت شادی و شفا زود به بیمار بده
ملت عزیز و فرهنگ‌ساز ایران
نوروز را به ایرانیان عزیز و دوستان خوبم در جای جای کشور باستانی ایران تبریک می‌گویم. از طرف همه شما مردم میهمان‌نواز ایران در مکه مکرمه نایب‌الزیاره هستم. در این مکان مقدس خبردار شدم که دو هنرمند خلاق که یکی تاریخ را می‌سراید و دیگری زندگی را به تماشا می‌گذارد بیمار هستند. از صمیم قلب برای دو هنرمند ارزنده محمدرضا شجریان و عباس کیارستمی آرزومند صحت و سلامت هستم.
این دو هنرمند برجسته، جهانی را به تحسین واداشته‌اند و میلیون‌ها انسان در ایران و جهان برای بهبودی‌شان دست به دعا بلند کرده‌اند و من نیز در مقدس‌ترین مکان جهان برای شفای این دوستان هنرمند مشغول دعا هستم. در خاتمه از این دو دوست هنرمندم تقاضا می‌کنم که بعد از بهبودی، دعوت ما خانواده حضرت مولانا جلال‌الدین را قبول کرده و به قونیه، شهر عاشقان، شهر مولانا و پایتخت عرفان دنیا تشریف بیاورند و در منزل خاندان مولانا دوران نقاهت را سپری کنند.
اسین چلبی، قائم‌مقام بنیاد بین‌المللی مولانا – مکه مکرمه»
به گزارش نوا، اسین چلبی فرزند جلال الدین باقر چلبی، بیست ودومین نواده مولانا شاعر و عارف بزرگ ایرانی است. وی بارها به ایران سفر کرده‌است و به عنوان شهروند افتخاری شهر خوی برای حضور در این همایش‌ها و کنفرانس‌ها دعوت شده‌است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی