«غمنومه‌ی فریدون» در نیاوران رونمایى می‌شود

غم نومه فریدون

رسانه نوا – مراسم جشن امضای «غمنومه‌ی فریدون» به آهنگسازی حسین علیزاده و نویسندگی و کارگردانی پیمان قدیمی، واپسین روز تیرماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور پدیدآورندگان و عوامل این اثر انجام می‌شود، علاقمندانی که این قصه شنیداری را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند با ارائه رسید خود در جشن امضا، نسخه‌ی محدود اثر را دریافت کنند.

پیش فروش نسخه محدود «غمنومه‌ی فریدون» از نیمه اول خرداد ماه آغاز شده است. نسخه‌ی محدود اثر در تیراژ مقطوع ۲۰۰۰ شامل لوح فشرده اثر، لوح فشرده‌ی موسیقی‌های مستقل اثر، لوح فشرده تصویری مستند روند تولید، کتاب متن قصه همراه تصویر سازی، تابلوهای تایپوگرافی و نیز شناسنامه‌ی شماره‌دار اثر با امضای مولفین است.

«غمنومه‌ی فریدون» روایتی محاوره و موزون به سبک و سیاق قصه‌های کوچه از یک آبادی است که در آن خندیدن ممنوع می‌شود. در پی این رویداد فریدون جوان خنده‌‌روی آبادی به دلیل عشقش‌ به لبخندهای معشوقه‌ی خود «هیچا» به اعتراض می‌ایستد و…

جشن امضای «غمنومه فریدون» ۳۱ تیرماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است نسخه عمومی این اثر اول مردادماه توسط نشر و پخش جوان در سراسر فروشگاه‌های فرهنگی منتشر می‌شود.

در غم‌نومه‌ی فریدون بازیگران و هنرمندانی نظیر صابر ابر، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، حبیب رضایی، سیامک صفری، فاطمه معتمدآریا، ژاله علو، آیدا شاملو و زنده‌یاد مرتضی احمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی