ناگفته‌های «ناگفته» پس از دو سال منتشر شد

ناگفته حافظ ناظری
سام بورنگ

رسانه نوا – اثر جدید حافظ ناظری شامل سه قطعه شنیده نشده از آلبوم «ناگفته» توسط کمپانی سونی موزیک در سراسر جهان منشر شد.

به گزارش رسانه نوا، آلبوم ناگفته، اثری از حافظ ناظری است که در سال ٢٠١۴ توسط کمپانی «سونی موزیک» در سراسر جهان منتشر شد. ناگفته، اولین بخش از پروژه سمفونی رومی، نخستین اثر موسیقایی از خاورمیانه است که به مدت هفت هفته در میان پرفروش‌ترین آثار رده‌بندی معتبر چارت بیلبورد قرار گرفت که از این مدت برای دو هفته در صدر فروش آثار موسیقی کلاسیک جهان بوده است. در ساخت آلبوم ناگفته، برندگان ۴٢ جایزه گرمی با حافظ ناظری و استاد شهرام ناظری همکاری داشتند.

منتخبی از آلبوم ناگفته، به همراه سه قطعه موسیقی جدید و شنیده نشده، از روز سه شنبه، توسط شرکت هنر اول منتشر و در مراکز فراهنگی به مخاطبان عرضه می‌شود.

حافظ ناظری در مورد انتشار سه ترک جدید در آلبوم منتخب ناگفته توضیح داد:

در سال ٢٠١۴، قبل از انتشار ناگفته، این آلبوم شامل نوزده قطعه و پنج فصل بود که مدت زمان آلبوم را به بالای ٧٠ دقیقه می‌رساند. طی جلساتی که با رؤسای کمپانی سونی داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که تعداد قطعات و زمان آلبوم بسیار زیاد است و تصمیم بر آن شد که فصل «حیرانی» را از آلبوم جدا کرده و انتشار آن را به زمان دیگری موکول کنیم؛ که اکنون بعد از گذشت سه سال، هم زمان با اتمام تور موفق ناگفته که مخاطبان بسیاری را در سرتاسر ایران جذب کرد و قبل از شروع کنسرت «آواز پارسی» که از تاریخ دهم تا سیزدهم مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود، تصمیم به انتشار سه قطعه باقی مانده از آلبوم ناگفته گرفته شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی