لغو کنسرت همایون شجریان به دلیل مشکلات معیشتی مردم

سام بورنگ

رسانه نوا – روابط عمومی کنسرت-نمایش «سی» اعلام کرد این پروژه زمانی اجرا می شود که مردم غم‌ها و نگرانی‌های معیشتی کمتری داشته باشند.

به گزارش رسانه نوا به نقل از روابط عمومی کنسرت، نمایش «سی» اعلام کرد پس از گذشت چهار ماه تلاش از آغاز پیش‌تولید پروژه‌ هنری «سی » به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری و کارگردانی حسن معجونی با متنی از محمد چرم شیر بر اساس داستانِ «سیاوش»، اکنون این پروژه به مرحله‌ آمادگی نهایی نزدیک شده است.

بازیگران برای ایفای نقش‌های سیاوش (مهدی پاکدل)، سودابه (سحر دولتشاهی)، کیکاووس (هوتن شکیبا)، شبرنگ (دلنیا آرام)، اسفندیار (بانیپال شومون) و فرنگیس (رعنا آزادی ور) و گروه ۶ نفره‌ پریان و گروه سی نفره‌ حرکت از چهار ماه قبل انتخاب و وارد مرحله تمرین شده‌اند.

این روابط عمومی با اعلام اینکه محل اجرا پس از افزایش ۳۰۰ درصدی اجاره بهای محوطه‌ چمن، از کاخ سعد آباد به سالن «رویال هال» تهران با گنجایش ۲۵۰۰ نفر تغییر یافته است، توضیح داد: همچنین آهنگسازی پروژه و تمرین گروه موسیقی و آماده سازی‌های اولیه و طراحی و اجرای دکور، صحنه، لباس، ویدیومپینگ و غیره همه تا مرحله نهایی پیش رفته‌اند و هزینه‌های اولیه انجام پذیرفته است.

همچنین در خبر روابط عمومی «سی» آمده است: در این مرحله به سبب مساعد نبودن شرایط اجتماعی و خاص و ویژه بودن پروژه «سی» به پیشنهاد همایون شجریان در جلسه ای با حضور سهراب پورناظری، حسن معجونی، تهمورس پورناظری (مدیر پروژه) و محمدرضا حسین زاده (مدیر تولید) و در نهایت تمامی عوامل «سی» با مشورت و تصمیم جمعی، این پروژه به حالت انتظار در آمد تا در زمانی بهتر و در روزگاری مهربان‌تر، با دلی خوش‌تر و اذهانی سبک بال‌تر در روزگاری که مردمِ شریف این مرز و بوم غم‌ها و نگرانی‌های معیشتی کمتری نسبت به حال و آینده خود داشته باشند و زمین و زمان محکم‌تری زیر پایشان باشد به مرحله‌ اجرا درآید.

دیدگاه شما

5 دیدگاه
پاسخ دادن

اگه واقعا به فکر مردم هستند با بلیط نیم بها یا رایگان کنسرت رو اجرا کنند اتفاقا در دوره ای که مردم غم دارند باید این برنامه ها اجرا بشه تا امید در دل مردم زنده بشه

پاسخ دادن

مردمی که می تونن برن کنسرت غم معیشت ندارن و هر اتفاقی هم بیفته ماشاءالله توپ تکانشون نمی ده. گذشت دوره ای که دست مردم عادی به کنسرت های از ما بهتران می رسید. تق این جور ادعاهای مردم دوستانه هم دیگه خیلی وقته در اومده

پاسخ دادن

مرحبا به آقای شجریان که الحق در نیکی و شایستگی همچون پدرشان هستند زنده باد هر دو تایشان

پاسخ دادن

در روزگاری بهتر تا آلبوم بهتر فروش کنه!
نه اینکه به فکر مردم باشید.
اساتید بزرگتر از شما، همواره بلیط کنسرت هاشون و شهریه های کلاسشون بدون توجه به مشکلات مالی شاگردان و مردم افزایش یافته! حالا این سجاده ها چیه که دارید آب می کشید؟
بنده عمری هست در این موسیقی سنتی شاگردی می کنم و در طلب یادگیری و تجربه اندوزی هستم. یه چیزی بگید که بگنجه!
اینکه کنسرت رو کی و با چه قیمتی عرضه کنید حق شماست. اما آسمان ریسمان نکنید.

پاسخ دادن

درود بر غیرت و شرف این بزرگمرد… الحق و الانصاف که فرزند شجریان هستی و این تصمیم نشان دهنده بی نیازی تو نسبت به مادیات و ارزش نهادن به مردم و وضعیت سخت آنهاست.

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی