تور کنسرت‌های حسین علیزاده در آمریکا

سام بورنگ

رسانه نوا – «حسین علیزاده» آهنگساز و نوازنده برجسته تار و سه‌تار و حسین بهروزی‌نیا آهنگساز و نوازنده عود به همراه بهنام سامانی و صبا علیزاده در چندین شهر آمریکا کنسرت‌هایی را برگزار خواهند کرد.

این کنسرت سال گذشته با همین عنوان در چند شهر کانادا اما بدون حضور صبا علیزاده به صحنه رفت که با استقبال خوب ایرانیان مقیم کانادا و علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی روبرو شد.

این تور از روز جمعه نهم سپتامبر در چپل هیل یالت کارولینای شمالی شروع می‌شود و در ۲۵ سپتامبر در شهر ساکرامنتو ایالت کالیفرنیا به پایان خواهد رسید و در فاصله بین این دو تاریخ این گروه چهار نفره نه کنسرت دیگر در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا اجرا خواهند کرد.

کنسرت زحمه دل به ترتیب روز شنبه ۱۰ سپتامبر در شهر کلمبوس ایالت اوهایو،  یکشنبه۱۱ سپتامبر در شهر سنت لوییس ایالت میزوری، چهارشنبه ۱۴ سپتامبر در شهر پیتزبرگ ایالت پنسیلوانیا، جمعه ۱۶ سپتامبر در شهر آتلانتای ایالت جورجیا، شنبه ۱۷ سپتامبر در شهر هیوستین تکزاس، یکشنبه ۱۸ سپتامبر در شهر بوستون ایالت ماساچوست، چهارشنبه ۲۱ سپتامبر در  شهر توسان ایالت ‌آریزونا، و روزهای ۲۳ سپتامبر در سن حوزه، ۲۴ سپتامبر در لس انجلس  و ۲۵ سپتامبر در شهر ساکرامنتو( هر سه از ایالت کالیفرنیا) به اجرا کنسرت خواهند پرداخت.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی