کیهان کلهر و رامبرانت تریو به صحنه می‌روند

رسانه نوا – کیهان کلهر و رامبرانت تریو در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریورماه امسال در تالار وزارت کشور روی صحنه می‌روند.به گزارش رسانه نوا، کیهان کلهر که به تازگی تور بزرگ «پردگیان باغ سکوت» را با بیش از ۶۰ کنسرت در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده بود، در اواسط شهریورماه امسال در تالار وزارت کشور به همراه این گروه هلندی روی صحنه حاضر می‌شود و قطعاتی را در تلفیق موسیقی شرق و غرب اجرا می‌کند. رامبرانت تریو یکی از معروفترین و معتبرترین گروه‌های موسیقی جز در اروپاست که توانسته اند تورهای کنسرتی موفقی را در کشورهای مختلف برگزار کنند.

در حالی‌که کلهر و این گروه هلندی بارها در فستیوال های معتبر اروپا به اجرای قطعات موسیقی پرداخته‌اند، این کنسرت اولین باری است که کلهر و رامبرانت تریو در ایران روی صحنه می‌روند. همکاری این هنرمند و این گروه از سال ۲۰۱۱ آغاز شده است و به زودی آلبومی از یکی از اجراهای مشترکشان در ایران منتشر خواهد شد.

بعد از کنسرت تهران، کلهر و رامبرانت تریو در کشورهای مختلف اروپا از جمله هلند، آلمان و بلژیک به صحنه می رود و در روز ۲۹ سپتامبر در باربیکن سنتر لندن که یکی از معتبرترین سالن‌های کنسرت جهان محسوب می‌شود به اجرای قطعات می‌پردازند اما مخاطبان ایرانی شانس این را دارند که پیش از ساکنین اروپا این قطعات را برای اولین بار در کنسرت تهران بشنوند.

رامبرانت فرایش(پیانو)، تونی اورواتر (کنترباس) و وینسنت پلژر (سازهای کوبه ای) نوازندگان رامبرانت تریو هستند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی