تماس تلفنی وزیر بهداشت با «محمدرضا شجریان»

مدیر وبسایت

رسانه نوا – پس از انتشار ویدیوی تبریک نوروز استاد «محمدرضا شجریان» و اعلام خبر بیماری ایشان، امروز «حسن هاشمی» وزیر بهداشت از تماس تلفنی با وی خبر داد.

«امروز در تماسی تلفنی با استاد شجریان ضمن تبریک سال نو، جویای احوالشان شدم. روحیه ایشان بسیار خوب و صدایشان مثل همیشه با صلابت، پر توان و سرحال بود.

از این‌که خبر سلامتیشان را از خودشان می‌شنیدم خوشحال شدم؛ و لازم دیدم به دلیل دوستی دیرینه و ارادت به ایشان و با اطلاع دقیق از وضعیت سلامتیشان و ارتباط با خانواده استاد در طول دو سال گذشته، یاد آور شوم که ان شاءلله ایشان در دو تا سه ماه آینده به کشور باز می‌گردند و پزشکان متخصص ایشان اقدامات مورد نیاز و باقی‌مانده را پی خواهند گرفت.

وظیفه خود می‌دانم به‌عنوان یک دوست، یک ایرانی و یک علاقه‌مند به آثار ایشان، و نیز به دلیل مسئولیتم در دولت، درخصوص هر گونه حمایت برای تسریع در درمان و بهبودی ایشان ازهیچ کوششی مضایقه نکنم.

بحمدلله همانطور که در پیام نوروزی استاد آواز ایران هم آمده بود، ایشان امیدوار و با نشاط، بهار امسال را نیز با شادابی و طراوت آغاز کرده‌اند. ما نیز همچون سایر دوستداران صدای ماندگار استاد شجریان، امیدواریم به زودی زود استاد را روی صحنه ببینیم و طنین این صدای ماندگار دل‌های بهاری ملت ما را طراوتی دوچندان ببخشد.»

گفتنی است بیماری استاد شجریان، نوعی از سرطان کلیه احتمال داده شده است که به گفته پزشکان در این صورت مراحل درمانی طولانی خواهد داشت، اما تاکنون هیچ خبر قطعی از نزدیکان ایشان در خصوص نوع و شرایط جسمی ایشان اعلام نشده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی