«ملکی ها» باری دیگر میهمان اندیشه می شوند

سام بورنگ

رسانه نوا – «ملکی ها» باری دیگر به اندیشه می‌روند تا برای مخاطبان خود شبی خاطره انگیز را رقم بزنند.

گروه موسیقی محلی «ملکی ها» در تیرماه جاری و در تالار اندیشه حوزه هنری تهران روی صحنه می‌رود.
سعید ملکی با اعلام این خبر گفت: خانواده ملکی تحت عنوان گروه «ملکی ها» در ساعت ۲۱ تیرماه جاری در تالار اندیشه حوزه هنری به اجرای برنامه می‌پردازند.
سخنگوی این گروه محلی که اولین کنسرت خود را به صورت آنلاین نیز تجربه کرده است، گفت: در این کنسرت نیز به اجرای قطعاتی از موسیقی لری می پردازیم که مدیر اجرای این کنسرت آیدا امیری مقدم و نهیه کننده آن مجید فلاح پور است.
وی در ادامه صحبت های خود به معرفی اعضای گروه پرداخت و عنوان کرد: اعضای اصلی گروه ملکی ها قباد ملکی (کمانچه)، مسعود ملکی (عود)، سعید ملکی (تار)، حمید ملکی (سنتور)، وحید ملکی (سنتور)، مجید ملکی (تنبک) و رامین ملکی (دف و دهل)، استاد احسان عبدی پور (نوازنده سرنا) افزون بر برادران ملکی، نوازندگان این کنسرت هستند وخوانندگی آن نیزبر عهده رادمهر علیپور است.
ملکی در ادامه به معرفی گروه ملکی ها پرداخت و در این باره اظهار داشت: گروه ما از هفت برادر و یک خواهر تشکیل شده است و حدودا بیست سال تجربه در زمینه موسیقی اجرایی خود داریم. ساختن ساز نیز از دیگر فعالیت های خانواده و گروه ماست که تخصص نوازندگی آن ها را نیز داریم. هم زمان با برگزاری کنسرت در لابی تالار اندیشه، نمایشگاهی نیز از سازهای ساخته شده امان برگزار می‌شود.
این گروه از سال ۱۳۸۷ شکل گرفته و نخستین آلبوم خود را با نام «هوای لُرسو» (یاد لرستان) با صدای حشمت رجب زاده و دومین آلبومشان را با نام «یاد پدر» با صدای رادمهر علیپور در اوایل سال ۱۳۹۵ منتشر کرده‌اند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی