شایعات پیرامون بیماری استاد «محمدرضا شجریان» به واقعیت پیوست

مدیر وبسایت

رسانه نوا – استاد «محمدرضا شجریان» در پیامی ویدیویی و درحالی که با موهای کوتاه شده جلوی دوربین قرار گرفت، عید نوروز را به دوستداران خود تبریک گفت.

اما دیدن چهره استاد شجریان و و یادآوری شهریور ماه که وی به دلیل بیماری ریوی در بیمارستان کسری بستری و حتی چند روزی ممنوع الملاقات بود، نگرانی‌ها در خصوص سلامتی وی را دوچندان کرد و او با صحبت هایی که در ویدیو در خصوص خود داشت، شایعات ایجاد شده پیرامون حال وی را اثبات کرد.

محمدرضا شجریان در این پیام ضمن تبریک عید نوروز در خصوص سلامتی خود گفت: من با مهمان ۱۵ ساله ای آشنا هستم و الان دوست شدیم و طبق دستور این دوست، موهای سرم را کوتاه کردم و منتظر هستم تا با این مهمان به تفاهم برسم. به تفاهم که رسیدیم من به سراغ شما هموطنان خواهم آمد.

وی همچنین با بیان اینکه به زودی به ایران خواهد آمد و فعالیت های هنری اش را ادامه می دهد، افزود: لازم می دانم در این لحظه از دو دوست دیرینه ام محمدرضا لطفی و پرویز مشکاتیان که بسیار دوستشان دارم و دلم برایشان تنگ شده است یاد کنم و بگویم که دلم برایشان تنگ شده است. باز هم برای شما عزیزان سالی خوش پر از موفقیت و سلامتی داشته باشید.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی