محسن شریفیان در تالار وحدت روی صحنه می‌رود

سام بورنگ

رسانه نوا – گروه «لیان» جدیدترین اجرای خود را در تاریخ ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت در تهران و تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

به گزارش رسانه نوا، محسن شریفیان نوازنده و سرپرست گروه موسیقی «لیان» با اعلام این خبر از اجرای کنسرتی جدید و پر ایده در تالار وحدت خبر داد و اعلام کرد که به مانند کنسرت قبلی این گروه در تدارک اجرایی در چند بخش برای مخاطبان موسیقی است و سعی دارد باردیگر دوستداران موسیقی جنوب و بوشهر را در دل پایتخت هیجان زده کند.

محسن شریفیان در کنسرت قبلی گروه لیان با نگاهی جدی‌تر به موسیقی جنوب و بهره گیری از توانمندی‌های هنرمندان این بخش از کشور، چند گروه قدیمی موسیقی از جمله گروه «ساحل مکران» که در منطقه بلوچستان فعالیت می‌کند را در تالار وحدت روی صحنه آورد و اجرای تلفیقی لیان و این گروه بازتاب های جالب توجهی را در بین دوستداران موسیقی و اهالی رسانه داشت.

شریفیان همچنین با دعوت از یک نوارنده دف قطعه‌ای از آثار موسیقی کُردی را به حاضران در سالن تقدیم کرد و آنرا ادای احترامی به بازماندگان زلزله کرمانشاه دانست.

با این وجود این نوازنده و پژوهشگر سرشناس حوزه موسیقی جنوب و بوشهر، در هفته‌های گذشته اجراهای زیادی را در سراسر دنیا و جشنواره‌های بین المللی روی صحنه برده است که از جمله می‌توان به کنسرتش در لندن و اجرا در اسکاتلند اشاره کرد.

شریفیان برای کنسرت ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت در سالن تالار وحدت در تلاش است تا بتواند پیشینه‌ غنی موسیقی جنوب را بار دیگر به تصویر بکشید و جزئیات و اظهار نظرهای سرپرست لیان درباره اجرای جدیدش به زودی در اختیار دوستدران موسیقی و اهالی رسانه قرار خواهد گرفت.

کنسرت ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت گروه لیان به همت موسسه «کامیاب بهاران» و به تهیه کنندگی علی حق‌شناس برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی